Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15-04-2015, 19:08   #5
NightShot
 
NightShot's Avatar
 
Reputacja: 1 NightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodze
More info: Tak aby nie doszło do nieporozumień: W Magicce 95% walki to właśnie magia. Walki z potworami walczącymi wręcz polega raczej na trzymaniu ich na odległość. Mechanika walki będzie opierała się głównie na niej. Nie b3dzie to typowy RPG w stylu: ja zadaję ci tyle dmg, a ty tyle i koniec. Walka będzie bardziej taktyczna ( przy wielu przeciwnikach przyda się mapka ). Gracze będą musieli być kreatywni. Gdy widzimy, że horda nieprzyjaciół odpornych na magię nadciąga, a mamy mało hp, więc niechybnie przegramy bez uleczenia, stawiamy barykadę z kamienia ( czar: Ziemia x4 + Tarcza ) i leczymy się ( życie x5 na siebie. Powtarzamy czar kilka razy ) i dopiero potem stajemy do boju Widzimy, że duża grupa goblinów wkrótce przejdzie przez most ? Przepalamy liny zabezpieczające ( Ogień x1, by nie zjarać wszystkiego ), a gdy wróg jest na moście strzelamy z fireballa ( Ogień x2, Ziemia x3) niszcząc go ostatecznie. Jeśli jednak wytrzyma uderzenie, to i tak ogień pochłonie go.
@TomaszJ
Magia w tym RPG będzie dużo bardziej zaawansowana. Dochodzi jeszcze do walki taktycznej.
 
__________________
Nie uciekaj przed snajperem - zginiesz zmęczony.
NightShot jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem