Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15-04-2015, 20:58   #8
archiwumX
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
A może zobaczył, że system będzie miał rozbudowaną mechanikę walki i sklasyfikował go do tych co się nadają tylko do siepy. Zabawne... tym aspektem są napakowane mechaniki proste. Np. DND 3 ma cały zestaw trików przebierankowo/iluzyjno/hipnotyzacyjno/telekinetycznymi, których w Savage Worlds jest jak na lekarstwo.
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.
archiwumX jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem