Hmmm... system nie będzie ( ile w ogóle będzie ) tylko do ostentacyjnego prania się po mordach
Poza tym może i dawałem głównie przykłady bojowego zastosowania, ale magia ziemii połączona z tarczą może skutecznie pomóc ludziom w zabezpieczeniu się przed powodzią. Jak już napisałem działanie czarów może się różnić w zależności od kombinacji. Ziemia zamiast zadawać obrażenia w takim wypadku będzie dodawać do wytrzymałości kamiennych bloków. Czar ognia może pomóc w ocaleniu zasypanych śniegiem ludzi. Mrozem i wodą można gasić pożary, wtedy zamiast obrażeń mróz gasi ogień. Do tych żywiołów można naprawdę znaleźć mnóstwo bezkrwawych zastosowań.
Oczywiście w trakcie gry byłyby walki, ale czarodzieje mają przy okazji pomagać ludziom. Przykład streszczonej sesji, jaka mogłaby się odbyć:
Czarodzieje pomogli pewnej osadzie podczas suszy i nawodnili pola. Parę dni później zaginęła córka burmistrza, a w karczmie ludzie zaczynają opowiadać o goblinach, które wyszły spod ziemi i zaatakowały drwali. Odnaleziono wejście do podziemi. Czarodzieje otoczyli osadę kamiennym murem i ruszyli ocalić dziewczynkę. Pokonali po drodze wiele przeszkód takich jak jezioro lawy ( użyli mrozu by lawa zastygła ), czy przepaść, przez którą przeszli po wyczarowanej płaskiej tarczy. W finale akcji stoczyli epicką walkę z goblinami, zneutralizowali zagrożenie, ocalili dziewczynkę i wrócili, gdzie ludzie się ucieszyli.
EDIT: System jest na podstawie magicki, a nie magicką.