Cytat:
akbyco, Irgun deklaruje się z pierwszą pomocą; ma jedną "kropkę" Healing, więc coś tam może pogmerać Ratharowi w boku, ale bez szału |
To korzystając z okazji, pomęczę mechaniką.
Takiego typu rany, traktowane jako zmęczenie, stłuczenia, obicia, zadrapania, rozcięcia, czyli wynik damage (rating broni) bez wywołania statusu "wounded", nie są leczone przez Healing (testy nie są potrzebne).
Jeżeli BG ma chwilę odpoczynku po walce na złapanie oddechu (fabularnie pół godziny), to odzyskuje 2 Punkty Endurance + Atrybut Heart.
Jeżeli BG ma status Wounded, to potrzebny jest test Healing (można próbować jeden raz na 12 godzin). Wtedy BG ma status Wounds Treated i gojenie się następuje szybciej, czyli 2 Punkty Endurance za każdą przespaną nockę. Jeżeli nie ma statusu Wounds Treated, to odzysukje tylko 1 Punkt Endurance za taki odpoczynek.
Stutus Wounded znika kiedy Endurance level osiągnie swój maksymalny poziom.
Umierający BG (Wounded + Endurance LEvel był poniżej zera po walce) musi mieć Wounds treated w ciągu 12 godzin, inaczej umrze. Pomyślny Healing test stabilizuje jego stan i regeneracja postępuje tak, jak opisywałem wyżej.
Status "Weary" gubi się, gdy poziom Endurance jest wyższy od Fatigue rating (Fatigue reprezentuje targany sprzęt, broń, zbroję, toboły, etc. i wpływają na niego również oblane testy Travel, co reprezentuje zmęczenie BG).
Proste.