Dobra, bo jakoś tak mi się smutno zrobiło, a akurat wyskoczyła mi wolna chwila. Chciałbym wiedzieć z jakich zasad walki będziemy korzystać, skoro już nei z tych podanych (żeby sobie w razie czego jeszcze przestawić kosci, czy co tam będzie). Swoją drogą, przeczytałem wszystko, łącznie z przekartkowaniem starych sesji - za tą emocjonalną terrorkę przygotuj się na karniaka w postaci Somkopytań <wprzygotowaniu>
Ur-Jarek Droga istot wolnych nigdy się nie kończy. Inne nazwy: Dal, Nietubył, Klucznik, Wieledrog, Zamyślony Bóg, Zapatrzony W Horyzont, Pierwszy Z Ostatnich, Zdanowski
Koncept: Niespokojny innowator z zawsze lepszym pomysłem na jutro.
Domeny: Granice (Bramy), Podróż (Droga)
Charakter: Chaotyczny Neutralny
Atak: 4k6
Obrona: 3k6
Życie: 30
Opis szczegółowy: <w przygotowaniu>
[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=Ez6xdQCObZM&feature=plcp[/MEDIA]