Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26-04-2015, 15:57   #1
Cedryk
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 1 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
(Zapomniane Krainy D&D ed.3,5)(16+) Turmish. Pierwsza fala.

Przed szynkiem "Pierwsza Fala", w portowej dzielnicy Alaghonu stolicy Republiki Turmish, zebrał się liczny tłum marynarzy i żeglarzy. Zainteresowanie ich powodowało przybite do tablicy informacyjnej zdobne ogłoszenie.

 5 Mirtula 1372RD

Poszukuje się osób zdrowych, pojętnych, na których nie ciążą wyroki sądowe Republiki Turmish, Cormyru, Implitur, Aglarondu, w celu stworzenia załogi nowo obsadzanej pinasy „Złoty Smok”.
Nabór odbywać będzie się w dniu jutrzejszym od 12 dzwonu w tawernie "Pierwsza Fala".

Popisano Jan Dev kapitan galeonu „Smok”

List kaperski Republiki Turmis przeciwko flocie miast Smoczego Wybrzeża, Chondath, Chessenta, Uther, Mulhornad, Thay i Sembii.
List kaperski wystawiony przez władczynię Cormyru przeciwko flotom Sembii, Smoczego Wybrzeża oraz Thay.
List kaperski wystawiony przez władczynię Aglarondu, przeciwko flotom Sembii i Thay.
List kaperski wystawiony przez władcę Implitur przeciwko flotom Sembii, Thay i Zenthirimskim.



[MEDIA]http://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/33/e0/31/33e0315f582148c2cc81de07dd8a2912.jpg[/MEDIA]


Zasady.


Sesja typu od zera do bohatera z dużą swobodą kreowania świata gry i sytuacji przez graczy.
D&D 3,5 modyfikowane.
Bez psioniki oraz ToB, zakazane wszelki rasy i klasy domowe oraz z magazynu Dragon Magazine , nie mam dostępu do tych magazynów, nie chce mi się szukać itd. itp.
Przedmioty z MiT dopuszczone jedynie po konsultacji.
Na cechy 32 punkty.
Poziom postaci: 1. Wyjątkowo dopuszczam rasy z EPP +1, jedynie po konsultacji. Niedopuszczalne rasy uznawane za złe.
Charaktery dozwolone: PD, PN, ND, CD w wyjątkowych sytuacjach po konsultacji dopuszczam N.
Początkowy majątek: Losowy lub średni dla klasy + przedmioty regionalne.
Historia obowiązkowa: minimum 1 stronica standardowa dokumentu. W przypadku nowicjusza obowiązkowa scenka rodzajową obrazująca jakieś wydarzenie z życia postaci.
KP: Zrobiona w Myth Weavers Myth-Weavers z edycją dla Dumaeg

Sesja będzie około pół na pół morsko-lądowa.

Dozwolone atuty regionalne, oraz wady i zalety najwyżej po jednej.

wiedza (miejscowa) umiejętnością klasową dla wszystkich bohaterów.

Atuty regionalne można wybrać na pierwszym poziomie, potem dodatkowo tylko, gdy ma się w wiedza (dany region) za każde pełne 5 rang - jeden. Oczywiście trzeba normalnie poświecić na niego atut.

Przyjmę od: 1 do 6 graczy.
Jedno miejsce zarezerwowane.
Drugie zarezerwowane dla nowicjusza.

**OOOO

Rekrutacja do 17 maja trwa.
Historię postaci wraz z linkiem do KP proszę przesyłać Dumaeg@poczta.onet.pl

Zasada specjalna do kampanii

Monopol kapłanów Gonda na proch został złamany.
Koszt kg prochu dymnego to 5sz. Starcza na 32strzały z pistoletu skałkowego lub muszkietu oraz 16 strzałów z garłacza.
By znać przepis na proch dymny postać musi mieć 6 rang w rzemiośle (alchemia).
Sama broń palna jest teraz kwalifikowana do broni prostych.
Koszt pistoletu skałkowego to 50sz.
Koszt muszkietu to 100sz.
Wprowadzam dodatkową broń garłacz

garłacz 3k6 na pierwszym przyroście zasięgu, 2k6 drugi, k6 trzecie wszystkim w obszarze o szerokości 1,5 m. Przeładowanie dwie akcje standardowe, 4kg, krytyk *3 koszt 80sz przyrost zasięgu 4,5m

Proch do wystrzału z lekkiego działa waży 1kg, ciężkiego działa 5kg.

Zasada choroby morskiej.


Osoby nie przyzwyczajane do pracy na morzu mogą zapaść na chorobę morską.
Przyzwyczajenie do prac na morzu obrazuje mechanicznie zawód, profesja (żeglarz). Osoba posiadając 4 rangi w tym zawodzie nie cierpi na chorobę morską w normalnych warunkach żeglugowych, jednakże nadal może zapaść na chorobę morską w czasie sztormu.

W przypadku osób bez 4 rang w zawodzie (żeglarz), w rejsie w normalnych warunkach, co sześć godzin przez 66 godzin wykonuje się test odpornościowy na wytrwałość.
Stopień testu (ST) wynosi ST=15+1 za każde kolejne 6 godzin przebywania na statku kumuluje się. W 72 godzinie rejsu choroba mija i póki nie wystąpi czynnik wywołując np. sztorm do końca rejsu postać już nie choruje. Każdy nie zdany test powoduje obniżenie wszystkich cech o 1, również się kumuluje. Gdy któraś z cech spadnie do zera, postać nie jest w stanie robić nic poza leżeniem i cierpieniem.

W czasie sztormu również wykonuje się test jednakże wykonują go wszyscy na pokładzie.
ST(od15do 25) +1/6 godzin sztormu dodatkowy test.

Postacie z rangami w zawodzie żeglarz otrzymują za każdą rangę +2 do tego testu.
Za każde 5 rang w zachowaniu równowagi postacie otrzymują +2 do testu.
Za specjalizację w zachowaniu równowagi postacie otrzymują +2 do testu.
Za atut regionalny Serce burzy postacie otrzymują +2 do testu.

Każdorazowo postacie nie przyzwyczajone do poruszania się i pracy na pokładach statków na morzu mogą zapaść na chorobę morską.

PS1. Wyjaśnienie sytuacyj politycznej.

Opisane w ogłoszeniu listy kaperskie danego kapitana oznaczają między innymi to, że ma prawo w imieniu wystawiającego kraju atakować wrogów danego kraju. Czyli zatapiać brać pryz z statków handlowych i wojennych danych krajów. Wystawca listu kaperskiego jest też w obowiązku udzielić pomocy statkom kaperskim, również o ile taka możliwość wykupienie danego kapra wraz załogą. Za to płaci 10% z łupów sprzedawanych w portach wystawcy listu kaperskiego.
Oznacza to również, iż te kraje, miasta państwa są w stanie wojny morskiej.
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975

Ostatnio edytowane przez Cedryk : 05-05-2015 o 10:31.
Cedryk jest offline