Wątek: Mafia
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-05-2015, 11:32   #1
Sesjator
 
Sesjator's Avatar
 
Reputacja: 1 Sesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodze
Mafia

Wstęp

Mafia jest grą towarzyską z którą być może mieliście już do czynienia. W tej sesji gracze losowo wcielają się w Mafiozów lub Obywateli Miasta. Celem Mafiozów jest zabić wszystkich Obywateli, a celem Obywateli jest pozbyć się Mafiozów. Mafiozów jest wprawdzie mniej, ale oni wiedzą kto należy do Miasta, a kto do Mafii. Ewentualnie jestem skłonny wprowadzić interaktywnych NPC, ale postaram się tego uniknąć. Do sesji potrzeba przynajmniej 6 graczy (ale to jest naprawdę minimum). Sesja jest dość prosta i każdy kto jest chociaż zainteresowany powinien znaleźć na nią czas nawet mając sporo zajęć. Proponuje odpisy co 2-3 dni ponieważ jest to raczej krótka sesja i nie ma co jej zamulać. Oto pierwsza odsłona, gdy się zakończy mam zamiar w niewielkim odstępie czasu zrobić drugą odsłonę. To teraz zasady:

1. Każdego dnia (prócz dnia pierwszego) trzeba oddać swój głos na jednego z graczy.
2. Głos oddajemy pogrubiony i na czerwono.
3. Jesteśmy anonimowi. Nie piszemy np. "Należę do Mafii"
4. W ciągu "dnia" dyskutujemy i głosujemy, robimy to w temacie sesji. Jeśli chcecie wykorzystać jakąś swoją specjalną zdolność to piszecie mi na PW. Teoretycznie jest to tak zwana "noc", ale nie macie czekać z wykorzystaniem zdolności do prawdziwej nocy lub broń Boże następnego odpisu (który podsumuje noc i znowu będzie dzień).
5. Jeśli gracz zginie odpada z gry.
6. O klasie i frakcji poinformuję was na PW.
7. Proszę zrobić zarys swojej postaci. W tej sesji nie ma KP, ale wasze postacie mają mieć jakiś charakter, wygląd i historię.

Frakcje:

Mafia: Zorganizowana grupa przestępcza. Jej celem jest zabić obywateli miasta.

Ojciec Chrzestny: To on podejmuje ostateczną decyzję kto ma umrzeć. Do tego jako jedyny zna klasy innych członków Mafii (ale może ich oczywiście poinformować o tym kto wykonuje jaką funkcje). W wypadku jego śmierci otworzę specjalnego docka na którym członkowie Mafii będą musieli głosować kto ma umrzeć.

Diler Narkotyków: Chcesz narkotyki? Z nim to nie problem. Wybiera on jedną postać, która tej nocy nie będzie mogła wykorzystać swojej specjalnej zdolności, może to zrobić tylko raz w trakcie sesji.

Fałszerz: Może on podkładać dowody na czyjąś winę. Co ciekawe te dowody mogą być prawdziwe, co utrudnia pracę ludziom z Miasta (np. może podłożyć dowód że za zabójstwo odpowiedzialny równie dobrze jeden z Miasta lub z Mafii, a ci z Miasta będą mieli zagwozdkę czy to naprawdę on jest za to odpowiedzialny, czy został wrobiony).

Wtyka: Wtyka wśród obywateli miasta. Raz w nocy może sprawdzić tożsamość dowolnej postaci.

Szara eminencja: Niby nikt, a tak naprawdę ma spory wpływ. Każdej nocy pisze mi na PW liczbę, a ja rzucam kością. To co mi wypadnie dodaję (jeśli liczba po dodaniu jest wyższa niż liczba zdarzeń np. 21, a zdarzeń jest 20 wtedy nie jest to 20 karta, a karta numer 1, jak jest 22 na 20, to jest to zdarzenie numer 2 itd.) Zdarzenia przedstawię na dole.

Porywacz: Może raz w trakcie sesji porwać dowolną postać, która nie ma tego dnia prawa głosu.

Miasto: Celem obywateli Miasta jest pozbycie się Mafii.

Detektyw: Mistrz dedukcji. Ma on możliwość każdej nocy sprawdzić tożsamość wybranej postaci.

Szeryf: Stróż prawa, jednak drzemie w nim zabijaka. Jeden raz w trakcie sesji może zabić wybraną postać.

Ksiądz: Pobożny sługa Boży. Jeden raz w trakcie sesji, jeśli uzna że osoba która ma najwięcej głosów jest niewinna może ją obronić. Wtedy osoba która miała prawie najwięcej głosów umiera. Ksiądz nie może obronić przed linczem samego siebie.

Lekarz: Człowiek, który ukończył studia medyczne. Może obronić wybraną postać przed atakiem Mafii.

Sędzia: Kontroluje głosowanie. Jeśli dojdzie do remisu jego głos liczy się podwójnie.

Krewni: Krewnych jest dwóch. Są to ludzie, którzy wiedzą nawzajem, że są niewinni.

Barman: Barman może upić wybraną postać. Jeśli ta postać należała do Mafii umiera inna postać, niż została wybrana przez Mafię. Dodatkowo niezależnie czy należy do Mafii czy nie nie może tej nocy wykorzystać swojej specjalnej zdolności. Barman może tego użyć tylko raz w trakcie sesji.

Obywatel: Nie ma żadnej specjalnej umiejętności.

Oczywiście, to że jest tyle klas Mafii, nie oznacza, że aż tylu Mafiozów będzie

Zdarzenia:

1. Samosąd: Tego dnia zostają zlinczowane dwie osoby, na które było najwięcej głosów.

2. Pokój: Tego dnia nikt nie zostaje zlinczowany.

3. Ostry dyżur: Tej nocy Lekarz może uratować dwie osoby.

4. Zmasowany atak: Tej nocy mafia może zabić dwie osoby.

5. Talent do dedukcji: Tej nocy Detektyw może sprawdzić tożsamość dwóch osób.

6. Niech nie będzie niczego: Tej nocy nikt nie może użyć swojej mocy, a Mafia nikogo nie zabija.

7. Choroba: Tej nocy lekarz nie może użyć swojej mocy.

8. Nic nie widzę: Tej nocy Detektyw nie może sprawdzić niczyjej tożsamości.

9. Wydało się: Tego dnia wszyscy gracze poznają klasę losowej postaci.

10. Pech: Tej nocy, jak i następnej Szara Eminencja nie może losować żadnego zdarzenia.

Chętni:
1. Anonim
2. Szymon_98
3. Halfdan
4. Spaiker
5. wooku
6. BoYos
7. Wisienki
8. KhalKrakowa

To co powiecie ?
 

Ostatnio edytowane przez Sesjator : 06-05-2015 o 16:12.
Sesjator jest offline