Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-05-2015, 15:49   #19
NightShot
 
NightShot's Avatar
 
Reputacja: 1 NightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodzeNightShot jest na bardzo dobrej drodze
Amunicja dzieli się na:
- tradycyjną, ( powoli wychodzi z użytku ze względu na niską penetrację osłon )
- wielokalibrową ( bardzo popularna)
- przeciwpancerną ( specjalny stop z laboratoriów, zdolny przebić kilkanaście cm metalu, lub nawet do 20 osłon.)
-EMP ( zadaje niewielkie obrażenia, ale niszczy elektronikę wroga, wyłącza też czasowo osłony magnetyczne. niektórzy ładują magazynki na zasadzie 5 pocisków tradycyjnych/1 EMP, co daje zaskakujące efekty.)
- smugową ( chyba nie trzeba tłumaczyć )
- wybuchową ( bardzo zróżnicowana, od pocisków działających jak miniaturowe granaty po taką, która rozlewając łatwopalną substancję podpala cel, są też kwasowe, które powodują stałe tracenie osłon przez przeciwnika ).
- jest i broń dysrupcyjna, ale wymaga stałego dopływu prądu, więc pobiera go z osłon. W długich starciach może się okazać, że nie jesteś w stanie strzelać, a twoje osłony nie działają.

EDIT: Ze względu na duże zainteresowanie wprowadzam jeszcze amunicję zamrażającą ( uderza w cel rozpryskując substancję, która zamraża fragment celu. Działa przez czas ok. 20 sekund.
 

Ostatnio edytowane przez NightShot : 10-05-2015 o 22:08.
NightShot jest offline