Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16-05-2015, 20:31   #135
Campo Viejo
Northman
 
Campo Viejo's Avatar
 
Reputacja: 1 Campo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputację
W oryginalnym WFRP można nabyć bardzo silny lub siłacz, które dają bonus do siły, jeżeli pracuje się (w tym konkretnym umożliwiającym) zawodzie jakiś czas, czyli po prostu poprzez przejście na taką profesję. To decyzja MG oraz odgrywanie i prowadzenie gracza wpływają na to kiedy można uznać, że zatrudniony w cyrku osiłek jest juz na tyle siłaczem, żeby mieć ten bonus i tak dalej. Jeżeli więc tak jakby "wrodzona" umiejętność jest w spisie umiejętności profesji, to znaczy, że jest do zdobycia. Zabranianie tego no matter what to mało logiczna głupota.
 
__________________
"Lust for Life" Iggy Pop
'S'all good, man Jimmy McGill
Campo Viejo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem