Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25-05-2015, 10:51   #19
Mike
 
Reputacja: 1 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
Cytat:
zaczyna się, koncentruje i kończy na 2 motywach. Albo nawalance między graczami - bo tak, albo ekstatycznym zachwycie nad tym, jak to wszyscy wyłazimy z siebie i stajemy obok, aby kooperować ponad podziałami.
I tak, i nie.
Na pewno rozcieńcza "esencje" każdej rasy. Burzy ich naturalne środowisko zmusza do obracania się w nowym otoczeniu. Na pewno trzeba włożyć więcej wysiłku by przykładowo wampir odczuł wampiryczność sesji. Żeby mógł pozmagać się z Głodem i utratą człowieczeństwa. Z drugiej strony wampir widząc wilkołaka może się podbudować morenie bo nie jest aż taką bestią. Za to kompletnie nie pojmie magów, dla którzy maja całkiem inne problemy niż chęć nurzania się we krwi i wnętrznościach. Wg mnie fajnie jest spojrzeć na nadnaturali w innym otoczeniu.
Crossovery coÅ› zabierajÄ… ale i coÅ› dajÄ….
Jednym to pasuje, innym nie.


A żeby nie być poza tematem.
W przypadku takiej masowej eksterminacji zmiennoksztaltnych. Większość wyemigruje do umbry. Część tak zrobiła z powodu Wojen szału. Magowie podobnie, mogą dać nogę i budować nowy świat w dziedzinach umbralnych.
Najbardziej po tyłku dostaną wampiry. bo nie mają gdzie uciec.

Moze zmniejsz skalę, wplącz w to technokracje i pentex. Niech manipulując rządami doprowadzą do utworzenia uber squadów do polowań. Dodaj do tego elementy Apokalipsy. A potem niech rządy połapią się, że znienawidzeni nadnaturale manipulują też nimi
 
Mike jest offline