Cytat:
To zależy, co, kto uważa za WoDowy klimat. Na pewno nie będzie wszechobecnych wampirzych, czy też magowych spisków, choć spiski i zakulisowe wojny na pewno pozostaną. Nie będzie dominacji nadnaturali, ale to już wiecie.
Nie będzie nadmiernego nurzania się w emo-flakach i roztrząsania wydumanych moralnych problemów.
Nacisk będzie położony na przetrwanie i odnalezienie się w nowym, zmieniającym się świecie. Będzie tajemnica, okrucieństwo, poczucie zagrożenia i strachu, groza, krew i śmierć. Tak to widzę.
|
Ja bym nie zagrał bo dla mnie to właśnie metal plot stanowi o tym że klasyczny WOD jest fajny. Stąd podpowiedziałem uzasadnienie takiej hekatomby na podstawie różnych luźnych konceptów z podręcznika ale to twoja sesja ja swoje uwagi powiedziałem i wyjaśniłem czemu taka sesja mnie nie zainteresuje życzę powodzenia w tworzeniu pomysłu.
Cytat:
Nie będzie nadmiernego nurzania się w emo-flakach i roztrząsania wydumanych moralnych problemów.
Nacisk będzie położony na przetrwanie i odnalezienie się w nowym, zmieniającym się świecie. Będzie tajemnica, okrucieństwo, poczucie zagrożenia i strachu, groza, krew i śmierć. Tak to widzę.
|
Tyle że te "emo flaki" mają tyle samo wspólnego z WODem co Jesienna Gawęda z Młotkiem czyli nic :P tak naprawdę to wypaczenie fanów którzy nie zrozumieli konceptu na setting i sprowadzili go do uproszczenia.
Problem w tym że większość nadnaturali która skupi się
jedynie na przetrwaniu bardzo szybko zatraci się w bestialstwie. Gdyby kryła się za tym jakaś idea po za przetrwaniem to może ale tak jak ty to przedstawiasz to wilkołaki szybko zdziczeją to samo z wampirami.
Jakoś sobie nie umiem tego wyobrazić część z tych tajemnic za upadkiem nadnaturali trzeba by było na dzień dobry dać żeby postaci mogły z czymś walczyć.