Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 27-05-2015, 00:16   #35
Googolplex
 
Googolplex's Avatar
 
Reputacja: 1 Googolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputację
Pójdę o krok dalej w propozycjach odnośnie systemu. Rozważ może czysty storyteling bez żadnych powiązań z WoDem. Wprawdzie czeka Cię więcej pracy ale mniej tłumaczenie różnic.

Teraz w kwestii samej substancji X. Skoro wpływa nawet na świat duchowy to jak na to reagują istoty daleko większe od rzeczywistości? Choćby magowie którzy wznieśli się ponad rzeczywistość? Co na to demony tak lubiane przez Baali i Nephandich? I tak dalej można by wymieniać całą tą nadprzyrodzoną śmietankę towarzyską.
Istotą jednak jest, iż nasza rzeczywistość to tylko jeden z wielu światów (wcale nie największy) w Umbrze. I jeśli nie nadnaturale nie mogą się schować tam to...
Co z Niską Umbrą, tzn światem umarłych?

To do czego zmierzam to fakt, że tak drastyczna zmiana pociąga za sobą wiele pytań na które trzeba odpowiedzieć (znacznie mniej przy ograniczeniu się do 1-2 rodzajów nadnaturali), pytania te jednak znikną kiedy nie będzie powiązań z oWoDem (co już zasugerowałem wcześniej. Nie wiem czy nWoD jest do tego celu lepszy, nie znam go.

PS Jak rozumiem istnieje również system wykrywania nadnaturali? Co rodzi dodatkowe problemy jeśli istnieje i jeśli nie istnieje.
Jeśli istnieje to... właściwie gracze skazani są na porażkę bez względu na to co robią.
Jeśli nie istnieje to wampiry mogą po prostu przeczekać zamieszanie choćby zapadając w letarg na powiedzmy tysiąc lat.
 
Googolplex jest offline