Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16-06-2015, 18:54   #16
Lord Cluttermonkey
 
Lord Cluttermonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Zawsze można stosować bardziej agresywne metody.

Następne w kolejce będą zasady dot. inwestycji, zakładania karczm, budowania twierdz, organizowania gildii złodziejów, wznoszenia świątyń, przeprowadzania magicznych badań, itp. czyli innymi słowy: na co wydać zgromadzoną kasę. Karczmę można już ogarnąć za 1250 złotych koron - do dzieła!

e. Jeszcze komentarz do zalinkowanych zasad - Ślusarz Jeroom pod względem otwierania zamków jest liczony jako pierwszopoziomowy złodziej, czyli może odblokować jeden wytrych (i kolejny jeden, bo ma odpowiednie narzędzia), a jego szansa procentowa na dalsze odblokowania to 35% 31% (otwierający może też używać Punktów Szczęścia w tym celu).

e2. Drugi komentarz do zasad - gramy na tym prostszym schemacie zależności. Probe zacina się tylko na Undulate, a Bump tylko na Rake.
 

Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 07-01-2016 o 23:21.
Lord Cluttermonkey jest offline