Stan broni NPC wygląda następująco:
- James to żołnierz uniwersalny, egzoszkielet jest przystosowany do walki w każdych warunkach,
- Ronald szturm, pancerz z kamuflarzem optycznym, spora liczba granatów dymnych.
- Eddie - strój pancerny, niska mobilność w czasie walki, niesie on ze sobą sporo ładunków wybuchowych. Inżynier.
- Mary - mobilna, medyk - ma zawsze przy sobie działko energetyczne, które może służyć również do regenerowania osłon w przyspieszonym tempie..
- Allen - spec od wszelkiej elektroniki. W czasie walki używa głównie pocisków EMP, posiada również sporo sprzętu do hackowania elektroniki przeciwnika ( Quadcoptery, automatyczne wieżyczki itp. )
@ Ogryzek
Może być, granaty dymne oczywiście są również nieco ulepszone: posiadają kilka opcji do regulowania obok zawleczki: 1 opcja: dym działa także na komputery. Zakłóca łączność i osłabia osłony magnetyczne. 2 opcja: zwykły dym 3 opcja: łatwopalny gaz: zwyczajny dym, który jednak w kontakcie z ogniem zmienia się w chmurę ognia.
Przełącznik wywołuje pewne reakcje chemiczne, co umożliwia zmianę rodzaju działania. Myślę, że 3 dymne to dobra oferta
Pozostali: Calius to support, więc granatów ma nieco więcej, Denis: 2 EMP.
Oddział uzbrojony w pancerze wspomagane to obecnie jedna z najskuteczniejszych formacji bojowych. Staracie się trzymać razem, lecz jeśli np. na obu skrzydłach wasi obrywają, a w centrum sytuacja jest stabilna to rozdzielenie się byłoby potrzebne. W trakcie sesji bbędzie wami dowodził James, chociaż będą to tylko podstawowe rozkazy w stylu: Calius, osłaniaj nas.
Chyba, że coś się zmieni ...
@Ravanox
W ciężarówce był cały oddział, nie tylko wasz trójka ...