Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-08-2015, 23:06   #7
Endless
 
Endless's Avatar
 
Reputacja: 1 Endless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodze
O realiach słów kilka


Neverendaar (Pierwszy Świat, Wieczne Królestwo, Niekończąca Się Kraina) - gdy z Chaosu wyłonili się pierwsi bogowie, zaczęło się dzieło stworzenia. Szóstka Bogów (Lunnos - bóg światła, Umbra - bogini ciemności, Mars - bóg ognia, Merkury - bogini wody, Venus - bogini ziemi i Jupiter - bóg powietrza) we wspólnym porozumieniu stworzyła pierwszy świat. Była to piękna kraina, naznaczona darem każdego z bogów. Bogowie, zwani Boskimi Kreatorami, powoli zapełniali Neverendaar swoimi tworami, lecz w dalszym ciągu coś im umykało. Potrzebowali wyznawców, istoty inteligentne, będące wykonawcami ich woli w fizycznym wymiarze. I tak oto stworzyli Złote Drzewo - Tanowu, z którego owoców narodzili się pierwsi Nieskończeni - istoty wieczne, stworzone na obraz i podobieństwo swych boskich twórców. Wszyscy Bogowie, oprócz Umbry, bez pamięci pokochali swoje dzieci, obdarzając ich licznymi darami i błogosławieństwami, z których największym było Źródło - potężny, eteryczny relikt, z którym każdy Nieskończony był złączony w chwili swych narodzin. Poprzez stworzenie Źródła, dali pierwszym moc kreowania rzeczywistości, aby ci tworzyli nowe światy i wymiary, zgodnie z wolą Boskich Kreatorów. Nieskończeni, istoty niezwykle piękne, potężne byli posłuszni woli bogów i postępowali zgodnie z ich wytycznymi.

Mijało wiele milleniów, Boscy Kreatorzy byli zadowoleni ze swych dzieci, ale ich ciekawość zwróciła cisza ze strony Umbry. Bogini ciemności i księżyca w milczeniu przyglądała się tworom swych braci i sióstr i jako jedyna, nie udzieliła Nieskończonym żadnego błogosławieństwa. Uważała, iż skrzydlate dzieci bogów nie są ciekawi, ani tym bardziej godni wszystkiego, czym obdarowali ich Boscy Kreatorzy. Umbra dostrzegła w nich pustkę i brak własnej woli. To wtedy uznała, że może coś dla nich zrobić - obdarowała Nieskończonych uczuciami. Pozostali Bogowie wpadli w furię, dostrzegając, iż ich dzieci nagle miały inne priorytety, niż czczenie swych bogów. Całą winą obarczyli Umbrę i jej dar, który jak twierdzili, zanieczyścił ich czyste i piękne umysły. Umbra, chcąca tylko upiększyć życie Nieskończonych, została okrutnie zdradzona przez swoje rodzeństwo - piątka Boskich Kreatorów, na czele z najstarszym, Lunnosem, zabroniła Umbrze ingerencji w Neverendaar, na zawsze zakazując jej wgląd i ingerencję w życie Nieskończonych. Bogini księżyca posłuchała się i umilkła na wieki, porzucając wszystkie kontakty z rasą skrzydlatych istot.

Czas mijał i niósł ze sobą wiele zmian. Boscy Kreatorzy, nie byli w stanie stłumić uczuć, którymi Umbra obdarowała ich dzieci, tak więc ograniczyli moc Nieskończonych, bowiem ci pod wpływem silnych emocji zdążyli już nadużyć swej władcy nad kreowaniem światów. Od tamtej pory, Boscy Kreatorzy stali się zdystansowani i na zawsze zrezygnowali z tworzenia nowych światów, nie chcąc popełnić podobnej pomyłki. Wraz z kolejnymi eonami, z chaosu rodzili się nowi bogowie, którzy tworzyli własne światy i rasy, dopełniając dzieło stworzenia w Wieloświecie...


Nieskończeni (Wieczni, Skrzydlaci) - stworzeni zostali na obraz i podobieństwo Boskich Kreatorów. Nieskończeni to rasa skrzydlatych istot, która w wielu wymiarach mylnie była kojarzona z Aniołami. Wieczni to szlachetna i piękna rasa, dysponująca wielką potęgą. Gdyby nie skrzydła, Nieskończeni przypominaliby ludzi. Dojrzewają i rozwijają się podobnie jak oni, lecz z wiekiem ich ciała zmieniają się coraz wolniej, co sprzyja długowieczności tej rasy. Mówi się, że Nieskończeni są nieśmiertelni. Jest to częściowo prawda, bowiem dożywają naprawdę sędziwego wieku (nawet do dwóch tysięcy lat!). Kiedy jednak Nieskończony jest zbyt stary, aby pomieścić rosnącą z wiekiem moc, jego ciało zaczyna obumierać.

Społeczeństwo tych istot jest podzielone na cztery kasty - Kastę Ziemi, Ognia, Powietrza i Wody. Na czele każdej z nich, stoją Władcy Kast, wybrani przez Wiecznego Króla, który stanowi największą władzę w Neverendaarze. Razem z przywódcami czterech kast, stanowią Radę Pięciu, która decyduje o polityce i losach całego Neverendaaru. Oczywiście, każdy ma pod sobą armię urzędników, bowiem Neverendaar jest na tyle wielki, iż jedna osoba nie sprostałaby jego administrowaniu.

Minas’Drill (Miasto Bram, Wieczne Miasto) - w centrum Neverendaaru znajduje się jego stolica, Minas’Drill, nazywane Miastem Bram. Jest to ogromna, otoczona solidnymi murami metropolia, w której żyje niezliczona ilość skrzydlatych. Miasto jest podzielone na pięć głównych dzielnic, z których cztery stanowią dzielnice kast.


Dzielnica Północna - należy do Kasty Wody; wznoszą się tam piękne wieże i kamienice, biblioteki, świątynie, sklepy i pałace należące do szlachetnych rodów Kasty.. Każde spragnione piękna oko jest tam zaspakajane przez zachwycające ogrody i fontanny na placach świątynnych. W centrum dzielnicy wznosi się ogromna wieża, zwana Latarnią Neptuna. Jest to nie tylko wieża, ale i ogromna fontanna, z której pochodzi cała woda Minas’Drillu. W jej wnętrzu znajduje się Wielka Świątynia Wody, w której kapłani Merkury pełnili straż nad świętymi relikwiami, a także skrywa najstarszy i największy księgozbiór Nieskończonych, będący dla wielu magów i istot spragnionych wiedzy popularnym celem przybycia do Neverendaaru. Przywódcą Kasty Wody jest obecnie Arcymag Minas’Drillu, lord Mizoir Springwater.


Dzielnica Południowa - tę część miasta zajęła Kasta Ognia. Ta dzielnica stanowi dom dla wszystkich kowali, płatnerzy i rzemieślników. Oprócz wspaniałych kuźni, warsztatów i manufaktur, wznosi się tam wiele koszarów szkolących obrońców miasta i gwardzistów. W miejscu tym dominują odcienie czerwieni, pomarańczy i miedzi, a nad dzielnicą unosi się zapach stali i kłęby dymów z pieców kowalskich. Doskonałe miejsce dla kogoś, kto szuka najlepszego, magicznego oręża i zbroi Nieskończonych. Jest to najbardziej zatłoczona, a przede wszystkim najlepiej strzeżona część miasta. Wartym wspomnienia miejscem w tej dzielnicy jest Wielki Komisariat, potężna budowla, w której mieścił się kwatera główna straży miasta oraz więzienie dla najgorszych przestępców. Obecnym przywódcą Kasty Ognia jest lord-dowódca Ryuuken Houken, stojący na czele Straży Miasta i Gwardii Królewskiej.


Dzielnica Zachodnia - zachodnia dzielnica jest zdecydowanie najbardziej zdumiewająca. Większość tamtejszych budowli (głównie strzeliste wieże i zachwycające pałace) została zawieszona w powietrzu, na dryfujących skałach. Nie stanowi to przeszkody dla mieszkańców, ponieważ wszystkie struktury są ze sobą połączone siecią magicznych tuneli i mostów. Zachodnią dzielnicę zamieszkują przedstawiciele Kasty Powietrza, podróżnicy, wynalazcy, zwiadowcy i magowie. Najbardziej okazałą z budowli dzielnicy jest rezydencja rodu Shiro’Ahk. Jest to wielki, wzniesiony z przepychem pałac należący do najstarszego i najpotężniejszego rodu Kasty Powietrza. Ród Shiro’Ahk może się pochwalić wielowiekową tradycją kupiecką i magiczną, a jego członkowie z dumą rozpościerają nad miastem swoje białe skrzydła. Po mieście krążą plotki, iż Shiro’Ahk nie tylko szkolą tajnych agentów dla samego króla Nieskończonych, ale i prowadzą podejrzane interesy z Zewnętrznymi Światami...
W chwili obecnej, przywódcą Kasty Powietrza jest Księżna Shirou z rodu Shiro’Ahk.


Dzielnica Wschodnia - przydzielona Kaście Ziemi. Większość mieszkańców tej części miasta była budowniczymi, inżynierami i wynalazcami. Stoją tam wiekowe warownie należące do klanów Ziemi, warsztaty, małe parki i targi. Centrum dzielnicy jest kwadratowy plac z litej skały, z którego wyrasta ogromne drzewo Tanowu. Jego złote liście spokojnie opadają na ziemię, wyściełając ścieżki w ogrodzie otaczającym to święte miejsce, które jest swoistym ośrodkiem kultu dla wielbicieli natury, gdzie, jak wierzono, narodzili się Nieskończeni.
Dzisiejszym przywódcą Kasty Ziemi jest lord Toh’Oth Sothil, Wielki Inżynier Minas’Drill.


Piąta Dzielnica - w samym środku miasta, tam gdzie spotykają się wszystkie cztery dzielnice znajduje się tak zwane „Złote Serce Minas’Drillu”. Nazwano tak olśniewające wieże pnące się ku niebu, w których mieszkają i medytują Celestianie, Ci Którzy Doznali Oświecenia. Są to najwybitniejsi przedstawiciele rasy Nieskończonych. Od pozostałych różnią się tym, iż posiadają dwie pary skrzydeł i nic nie jest w stanie doprowadzić ich do Upadku. Zamieszkują także Diulern - Dom Króla, który jest największym osiągnięciem architektury skrzydlatej rasy – cudowny pałac, unoszący się wysoko nad Placem Wymiarów, miejscem, na którym stawiano wszystkie bramy międzywymiarowe, pozwalające podróżować między światami. Diulern jest najbogatszym pałacem w mieście, co łatwo widać po jego centralnej kopule, wykonanej z Neventalhu, minerału przypominającemu diament, lecz posiadającego złocistą barwę. Z siedzibą króla są połączone także mniejsze, ale równie wspaniałe pałace dryfujące u boku Diulernu. Mimo swojej złocistej poświaty, Diulern nie jest bezpośrednią przyczyną dla którego miejsce to nazywa się „Złotym Sercem”. Wysoko, nad innymi wieżami pałacu wznosi się największa wieża miasta. Jest to Latarnia Źródła, z której na miasto padały złociste promienie Źródła - potężnego reliktu, z którego skrzydlaci czerpią moc.

Tak prezentuje się Miasto Bram wewnątrz swych murów...


Źródło - źródłem mocy i magii, którą władają Nieskończeni, jest Źródło - potężny relikt, którym zostali obdarowani przez Boskich Kreaotorów. Każdy nowo narodzony skrzydlaty, jest połączony ze źródłem nierozerwalną więzią, co pozwala skrzydlatym na czerpanie z jego mocy i posługiwanie się magią. Źródło pomaga także zagubionym w wędrówce między wymiarami trafić do bezpiecznej przystani.



Broń Duszy - najważniejszą cechą Nieskończonych jest posiadanie unikalnej broni, zwaną Bronią Duszy. Kiedy Nieskończony odkrywa prawdziwe imię swojego oręża (lub przedmiotu, w którym zaklęta jest część jego duszy), broń zdobywa moc zmiany kształtu i formy (np. miecz po wypowiedzeniu jego imienia zmieni się w swoją prawdziwą postać, np. w kosę która potrafi ciąć przeciwników z odległości, albo w miecz, który płonie i strzela kulami ognia itp). Zazwyczaj imionami duszy są pewne cechy osobowości charakterystyczne dla danej postaci (dla Nieskończonych są to cechy pozytywne, a dla Upadłych negatywne, np. Czystość lub Cierpienie). Każda broń posiada dwa stopnie ewolucji - pierwszym z nich jest przemiana po wypowiedzeniu imienia, a druga polega na połączeniu Nieskończonego z duszą zamkniętą w przedmiocie. Podczas tego drugiego stopnia, przemiana broni jest bardziej widoczna i efektowna, a Nieskończony zdobywa dostęp do potężniejszych zdolności broni.
Cały proces przemiany jest możliwy dzięki temu, iż większość Nieskończonych uczestniczy w rytuale podziału i pieczętowania duszy w przedmiocie, którym zajmują się Łącznicy Dusz. Ten przedmiot nie musi być koniecznie bronią w swojej zapieczętowanej postaci. Równie dobrze może to być tarcza lub pierścień, które po przemianie zmienią kształt i właściwości.


Upadli - Upadłych na początku dziejów Nieskończonych nie było. Dopiero kiedy Nieskończeni wypowiedzieli otwartą wojnę swoim odwiecznym wrogom (Hyldenom - pożeraczom światów) zaczęli pragnąć coraz więcej mocy, co doprowadziło do pierwszego Upadku. Każdy Nieskończony, który chciał wbrew swojej szlachetnej naturze osiągnąć większą moc, upadał, wyzwalając swoje mroczne instynkty i uczucia. Upadli powstają również w wyniku tortur, strasznych uczynków, eksperymentów przeprowadzanych przez ich nieprzyjaciół. W momencie Upadku, Nieskończeni zmieniają się nie tylko psychicznie, ale i fizycznie - ich skrzydła przybierają ciemny odcień pierwotnego koloru, na ciele pojawiają się różne wypaczenia. Upadek jest niezwykle szokującym procesem dla Nieskończonego. Zerwana zostaje wtedy jego więź ze Źródłem, co odcina Upadłego od dostępu do jego potęgi i światła. W zamian za utratę kontaktu ze Źródłem, Upadły otrzymuje siłę poprzez zaspakajanie swoich pierwotnych insktynktów, które w momencie Upadku przejmują znaczną kontrolę nad jego poczynaniami. Siłą Upadłego, są jego emocje...

Upadli, ci którzy nie zostali unicestwieni przez swych czystych braci, są zmuszeni do emigracji, działania w ukryciu i samotności. Mało wiadomo o ich stylu życia. Upadli niechętnie łączą się w grupy, a gdy to się dzieje, gdzieś na pewno dojdzie do katastrofy...

Przykładowy Upadek:

[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=fZ9kh8W98LA[/MEDIA]



Hyldeni (Pożeracze Światów, Niszczyciele) - odwieczni wrogowie Nieskończonych. Hyldeni, stworzeni przez Chaos, są rasą która żywi się energią innych światów. Nieskończeni po raz pierwszy zetknęli się z nimi za panowania mitycznego króla Mitha’Rei. Każdy kontakt tych dwóch ras, przesiąknięty był krwią i śmiercią. Nieskończeni znienawidzili te mroczne, okrutne istoty, które bezwzględnie pozbawiały życia światów, które pielęgnowali Skrzydlaci. Hyldeni wykorzystując mroczną i niebezpieczną magię chaosu, oraz potężne maszyny zwane Monolitami, pozbawili życia wiele wymiarów, karmiąc się ich energią, dopóki nie stanęli przed armią króla Mitha’Rei. Starożytny król stanął naprzeciw napierającym Hyldenów i wykorzystując moc Źródła, z którym stał się jednością, poświęcił swe życie aby zapieczętować swych wrogów w ich ojczystym świecie. Mijały eony, aż Hyldeni przełamali więżące ich pieczęci. Z furią i wściekłością ruszyli na Neverendaar, atakując jego stolicę - Minas’Drill. Bitwa o Miasto Bram zakończyła się klęską Hyldenów. Niedobitki i uciekinierzy złowrogiej rasy rozproszyli się, wracając do swej ojczyzny bądź ukrywając się w mrocznych zakamarkach różnych światów. Oprócz magii pochodzącej z Chaosu, Hyldeni opanowali technikę zwaną Metamorfozis. Odkryta i rozwinięta, jako kontra wobec Broni Dusz Nieskończonych, Metamorfozis umożliwia Hyldenom przemianę i mutację własnego ciała w bestie z piekła rodem.
O społeczeństwie Hyldenów niewiele wiadomo.


Organizacje:


Arlekini - Gwardia Królewska i inne siły na usługach Wiecznego Króla nie zawsze są w stanie utrzymać ład i porządek w Neverendaarze i okolicznych wymiarach. Aby wspomóc zachowaniu równowagi w Wiecznym Królestwie , przed wieloma wiekami powstała grupa tajnych agentów, zwanych Arlekinami. Ich celem jest eliminacja czynników zagrażających istnieniu równowagi w Wieloświecie, z których władze Nieskończonych niekoniecznie zdają sobie sprawę. Przez wiele milleniów swej skrytej działalności, Arlekini zdobyli znaczne wpływy i cichą sławę w całym Neverendaarze. Tam, gdzie się pojawią, można spodziewać się kłopotów...
Arlekini bardzo często działają poza prawem. Są grupą nieoficjalną, jej członkowie nierzadko posiadają wątpliwą przeszłość. Żyją w wielu, rozsianych po całym Neverendaarze kryjówkach, zwanych Amfiteatrami. Zarządzane przez najwyższych rangą agentów, Amfiteatry są domami i sanktuariami Arlekinów, w których ci żyją, studiują i doskonalą swoje umiejętności, wykorzystując je w niezliczonych misjach i wyprawach.
Szeregi Arlekinów składają się głównie z Tancerzy, Akrobatów, Tkaczy Pieśni i Marionetkarzy, aczkolwiek chętnie przyjmują każdego, kto ma predyspozycje do ich skrytej działalności.


Żniwiarze - wiele wieków po odbudowaniu Minas’Drill przez Błękitnego Króla Aquariusa, w szeregach Arlekinów nastąpił rozłam. Nie wszyscy bowiem zgadzali się z ich agendą. Ci, którzy otwarcie wystąpili przeciw swoim braciom, byli zmuszeni do ucieczki i skrycia się głęboko pod powierzchnią ziemi, w starych lochach i systemach jaskiń pod Minas’Drill. To właśnie tam znaleźli schronienie, i założyli bazę operacyjną, nazywając się Żniwiarzami. Ci buntownicy, podobnie jak Arlekini, działają skrycie w obronie równowagi, aczkolwiek za jej zagrożenie uznają nieudolność władzy Rady Pięciu. Żniwiarze nie są źli, lecz mroczni i przebiegli. Ich działania mają na celu zdobycie wpływu na władzę w Neverendaarze, co bardzo często owocuje różnymi spiskami i intrygami na powierzchni. Wśród Żniwiarzy znajdują się desperaci i osoby, które mają powody do ukrywania się w niedostępnym władzy miejscu. Niewiele wiadomo o strukturze ich organizacji. Rządzi nimi jedna osoba, kobieta zwana Królową Ostrzy. Stoi ona na czele elitarnej grupy zabójców, zwanych Śmierciożercami i sprawuje opiekę nad swoimi braćmi i siostrami. Niektórzy powiadają, iż Żniwiarze osiedlili się w ruinach pradawnej świątyni Umbry, Bogini Ciemności i Księżyca, gdzie w ukryciu przed innymi Nieskończonymi i ich bogami, nawiązali kontakt z porzuconą boginią...

Szlachetne Rody:


Do szlachetnych rodów należą wszystkie stare, wielowiekowe rodziny Neverendaaru. Wiele z nich, posiada swoją własną tradycję, która jest narzucana wszystkim członkom rodów. Na czele każdego z nich, stoi przywódca, lub przywódczyni, zależnie od tego, czy władzę w rodzie sprawują kobiety czy mężczyźni. W Neverendaarze, dwa największe i najbardziej wpływowe rody to zamieszkujący w Minas'Drill Shiro'Ahk i Spriwater'owie.


Shiro'Ahk - zamieszkujący wspaniały pałac dryfujący nad centrum Dzielnicy Zachodniej, Shiro'Ahk są rodem matriarchalnym. Ich obecna przywódczyni jest jednocześnie Władczynią Kasty Powietrza. Shrio'Ahk są sprytni, przebiegli i przedsiębiorczy. Ich pałac, zamieszkiwany przez wszystkie odłamy i gałęzie rodu, jest jednocześnie stolicą kupieckiego imperium rodziny. Shiro'Ahk, poprzez sprytne zabiegi polityczne i talenty to wróżbiarstwa oraz jasnowidzenia, zdobyli wyłączność, na handel wieloma dobrami, doprowadzając do bankructwa i rozbicia wielu mniejszych, mniej potężnych rodzin kupieckich. Oczywiście, działając zgodnie, z obowiązującym prawem... bynajmniej tak twierdzą Shiro'Ahk.


Springwater - przywódcą tego szlachetnego, mądrego rodu jest Mizoir Springwater, Arcymag Minas'Drill i Władca Kasty Wody. Springwater'owie zamieszkują dwór na północno-wschodnim krańcu Dzielnicy Północnej. Jest to druga, najbardziej wpływowa rodzina Neverendaar'u, z wielowiekową magiczną tradycją. Dwór Springwater'ów zamieszkuje owdowiały Mizoir i jego dzieci - Mizore, Lilianne i Yue, oraz ich ciotki, wujkowie i kuzyni, a także inni członkowie rodu. Wśród Springwater'ów pielęgnowana jest sztuka posługiwania się magią. Wielu z nich zostało wybitnymi magami i kapłanami, którzy sprawują wysokie stanowiska. W odróżnieniu od Shiro'Ahk, Springwater'owie nie angażują się w politykę, ani rywalizację pomiędzy szlachetnymi rodami. Są raczej skupieni na studiowaniu tajników swej sztuki i pielęgnowaniem rodzinnej tradycji.
 
__________________
Come on Angel, come and cry; it's time for you to die....
Endless jest offline