Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-08-2015, 23:07   #8
Endless
 
Endless's Avatar
 
Reputacja: 1 Endless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodze
Kwestie techniczne:


A więc nadeszła pora na informacje czysto techniczne. Potrzebuję około pięciu-sześciu graczy. Jak najbardziej jest miejsce dla moich poprzednich graczy i ich postaci, aczkolwiek mogą oni stworzyć nowe. Dla postaci z poprzedniej części Kronik przewiduję dodatkowe bonusy.
Jeżeli chodzi o częstotliwość, to najbardziej odpowiada mi 1 post na półtorej tygodnia, lub 1 post na dwa tygodnie.
Poniżej zamieszczam nową wersję karty postaci. Domyślnie, postaci graczy mają być Nieskończonymi, aczkolwiek (UWAGA - to dla mnie nowość ) dopuszczam grę Upadłym i Oświeconym. Dla tych, którzy decydują się grać Nieskończonymi, przewidziałem możliwość ewolucji postaci poprzez zdobywanie dwóch rodzajów punktów - Punktów Upadku i Oświecenia. Maksymalnie, postać może mieć ich 15, zaczynając z tymi punktami na poziomie 0. Gdy postać zdobędzie maksymalną ilość tych punktów, wtedy... cóż, wtedy zaczyna się zabawa. Postać gracza, w odpowiedniej sytuacji, staje się wtedy Upadłym lub Oświeconym, co zmusza go do zmiany dotychczasowego stylu

Punkty Upadku (PU) - zdobywane są poprzez zachowanie się postaci wbrew własnemu charakterowi lub przez zachowanie przeciwne wyznawanemu kodeksowi zasad i honoru. Ich liczba rośnie również w sytuacjach, kiedy psychika bohatera jest narażona na silny stres i skrajnie złe emocje.

Punkty Oświecenia (PO) - postać zdobywa je dzięki szlachetnym, altruistycznym działaniom. Zdobywa się je ciężej, lecz są w stanie zniwelować działanie PU.

Dodatkowo, dzięki interakcjom z postaciami innych graczy, lub NPC'tami, którzy towarzyszą bohaterom, zdobywane są tzw. Punkty Przyjaźni (PP). Zdobywa się je poprzez pozytywne i negatywne interakcje. Gdy interakcje są pozytywne, PP są dodatnie, co wpływa na skuteczność walki postaci u boku konkretnego towarzysza, czasami udostępniając im specjalne zdolności. Kiedy są to interakcje wyłącznie negatywne, wtedy PP są ujemne. Kiedy dochodzi do bójki, pomiędzy dwoma towarzyszami, ujemne PP zwiększają skuteczność postaci w walce z nieprzyjaznym bohaterem. Negatywne PP nie ma wpływu na skuteczność bojową podczas zwykłej bitwy.

Nowa KP:

Imię i nazwisko:
Kasta:
Wiek: (powyżej 200 lat)
Klasa postaci:
Klasa prestiżowa/Druga klasa:

Broń Duszy: (nazwa duszy, np. Gniew itp. + opis kilku wybranych zdolności, które posiada po przemianie - w razie wątpliwości, pisać komentarze, pw lub kontakt na gg)
Ekwipunek:
Przynależność: (grupa, do której należy postać. Wymieniłem tylko 2 grupy - Arlekinów i Żniwiarzy, lecz postać gracza może należeć do innych grup, takich jak np. Gildie Magów, Straż Miejska itp, itd, zezwalam tutaj na popisanie się wyobraźnią. Dodatkowo należy również uwzględnić, czy postać przynależy do jakiegoś szlachetnego rodu. Również opisałem tylko dwa i również pozwalam na swobodną kreację. Bonusem jest to, iż członkowie szlachetnych rodów mają dostęp do magicznego przedmiotu/amuletu, który posiada jedną, wybraną przez gracza specjalną umiejętność, np. umożliwia teleport na krótki dystans, lub sprawia iż postać może skoczyć wyżej niż normalny osobnik itp.)
Historia postaci: (poproszę tutaj o wysilenie wyobraźni i popisanie się inwencją twórczą, minimum 2 strony w Wordzie
Statystyki: 120 pktów, początkowo max. 20 pkt do jednej statystyki, kosztorys rozdania:
na 2, na 3, na 4, na 5 koszt = 1,
na 6 = 2,
na 7 = 3,
na 8 = 4 ,
na 9 = 5,
na 10 = 6
etc.

Siła - opisuje zdolność postaci do podnoszenia dużych ciężarów i zadawania obrażeń.
Wytrzymałość - opisuje fizyczną krzepę postaci, jej odporność na ból i zmęczenie.
Zwinność - opisuje zdolność postaci do wykonywania uników, szybkiego poruszania się oraz do ukrywania przed wzrokiem i słuchem nieprzyjaciół.
Zręczność - opisuje zdolność postaci do poprawnego posługiwania się bronią i precyzyjnego wykonywania przeróżnych czynności.
Inteligencja - dla magów służy do wzmocnienia siły czarów i efektów ich zaklęć, a także określa umiejętność kojarzenia ze sobą kluczowych faktów.
Mądrość - zwiększa siłę zaklęć i modlitw kapłanów, a także określają wiedzę postaci na temat przeróżnych rzeczy.
Charyzma - określa siłę perswazji postaci oraz jej zdolność do wydobywania informacji z napotkanych osób. Wysoka charyzma wzmacnia siłę magiczną Tkaczy Pieśni.
Siła duszy - opisuje, przez ile tur postać jest w stanie utrzymać swą Broń Duszy w jej prawdziwej formie.

Czary/Umiejętności: każda postać posiada pulę czarów i umiejętności. Dla podstawowej klasy postaci, gracz dobiera umiejętności/czary dla sześciu kręgów, wg poniższego schematu:
I krąg - 6 umiejętności/czarów
II krąg - 5 umiejętności/czarów
III krąg - 4 umiejętności/czarów
IV krąg - 3 umiejętności/czarów
V krąg - 2 umiejętności/czarów
VI krąg - 1 umiejętność/czar

Dla klas prestiżowych, które posiadają dodatkową pulę zaklęć/umiejętności do wypełnienia są trzy kręgi, wg schematu:
I krąg - 3 umiejętności/czarów
II krąg - 2 umiejętności/czarów
III krąg - 1 umiejętność/czar

Rekrutacja trwa do 25 sierpnia.
Jeżeli są jakieś pytania, lub pominąłem coś w opisie, zapraszam na GG - 178394.
Karty postaci można wysyłać mailowo na piotrek244@o2.pl
 
__________________
Come on Angel, come and cry; it's time for you to die....
Endless jest offline