Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 30-08-2015, 17:46   #21
Fyrskar
 
Fyrskar's Avatar
 
Reputacja: 1 Fyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputację
Cytat:
Te dwie zasady opcjonalnie napiszę szczerze uważam za dziwactwo i fanaberię (szczególnie to odwracanie kości), ale oczywiście jako MG masz prawo je wprowadzić.
Zwrócę uwagę na to, że obie te zasady sprawiają, że WFRP 2ed. staje się mechaniką grywalną i sensowną - teraz początkująca postać z miast 30% szans, ma 50% szans na zrobienie... no cóż, czegokolwiek.

Obie mechaniki zostały już przetestowane w sesjach "Księstwa Graniczne" i "Mordheim" i zapewniam, że są diabelnie grywalne.
 
Fyrskar jest offline