Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-09-2015, 19:59   #9
Sesjator
 
Sesjator's Avatar
 
Reputacja: 1 Sesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodzeSesjator jest na bardzo dobrej drodze
Wytyczne dotyczące zaklęć:
1. Czarami może posługiwać się bohater, którego siła zaklęć wynosi minimum 2
2. Każdy czarujący bohater może na początku wybrać 3 zaklęcia z danej szkoły magii (Każdy z was może operować magią światła i pierwotną, a niektórzy innymi, proszę patrzeć na opisy Księstw )
3. Na razie pozwalam na zaklęcia z I - poziomu

Magia Pierwotna: Magia Pierwotna ma bezpośrednie połączenie z Ashą i Urgashem, Pierwotnymi Smokami. Energia kierowana ze Świata Dusz może być spożytkowana na manipulowanie czasem, przestrzenią i materią. Mistrz Magii Pierwotnej potrafi wzmacniać swoich sojuszników, osłabiać wrogów oraz w mgnieniu oka przebywać wielkie odległości dzięki bramom dusz.

Poziom I


Tajemna Obrona I: Daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe.


Rozproszenie Magii: Znosi wszystkie czary z wybranej jednostki.


Magia Pierwotna I: Zwiększa moc magiczną bohatera o 2, kiedy ten rzuca pierwotne czary.


Tajemna Moc I: Na stałe zwiększa moc magiczną bohatera o 1.


Przyspieszenie: Zwiększa prędkość wybranej jednostki oraz jej zasięg ruchu.


Spowolnienie: Zmniejsza prędkość wybranej jednostki oraz jej zasięg ruchu.


Korozja: Zmniejsza obronę wybranej jednostki, zaklęcie można to rzucić kilka razy na tą samą postać, ale obrona nigdy nie spadnie poniżej 0.

Poziom II


Tajemna Obrona II: Daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Wymaga tajemnej obrony I.


Masowe rozproszenie magii: Znosi zaklęcia z wybranej jednostki i jednostek w jej najbliżej okolicy.


Magia Pierwotna II: Zwiększa moc magiczną bohatera o 2, kiedy ten rzuca pierwotne czary. Wymaga magii pierwotnej I.


Tajemna Moc II: Na stałe zwiększa moc magiczną bohatera o 1. Wymaga tajemnej mocy I.


Masowe przyspieszenie: Zwiększa prędkość wybranej jednostki i jednostek w jej otoczeniu oraz ich zasięg ruchu.


Masowe spowolnienie: Zmniejsza prędkość wybranej jednostki i jednostek w jej otoczeniu oraz ich zasięg ruchu.

Poziom III


Tajemna Obrona III: Daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Wymaga tajemnej obrony II.


Zatrzymanie czasu: Wybrana jednostka przez pewien czas nie może się ruszać, ani atakować. Chwilowo zostaje zatrzymana w czasoprzestrzeni.


Magia Pierwotna III: Zwiększa moc magiczną bohatera o 2, kiedy ten rzuca pierwotne czary. Wymaga magii pierwotnej II.


Tajemna Moc III: Na stałe zwiększa moc magiczną bohatera o 1. Wymaga tajemnej mocy II.


Teleportacja: Teleportuje wybraną przyjazną jednostkę na wyznaczone pole.


Implozja: Zadaje ogromne obrażenia jednostce.

Reszta zaklęć (światła itp.) dodam później.
 
Sesjator jest offline