Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15-09-2015, 13:49   #44
Hazard
 
Hazard's Avatar
 
Reputacja: 1 Hazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputację
Dzięki poczynaniom Losta wpadłem na pewien pomysł, dzięki któremu wasze postacie będą mogły w ciągu dnia wykonać dwa działania w sprawie śledztwa, a zarazem wszystko nie rozleci się nam czasowo.

A mianowicie:
BG może danego dnia wykonać drugie działanie w celu znalezienia poszlak, ALE wiąże się to z pewnymi konsekwencjami.
- Postać nie będzie mogła uczestniczyć w codziennej naradzie, kiedy reszta będzie łączyć zebrane poszlaki na wyciągać wnioski. Będzie mogła "na szybko" wspomnieć, któremuś z BG co znalazła w czasie dnia, jednak o jakichkolwiek wnioskach nie ma mowy.
- Altdorf nocą to niebezpieczne miejsce. Po drodze do celu, postać ma szansę załapać losowe spotkanie lub nawet kilka. Oczywiście, niekoniecznie muszą to być niebezpieczni bandyci czy demony, które będą chciały zabić wasze postacie. Mogą to być ludzie, miejsca lub cokolwiek innego, co nie wpłynie zbytnio na waszą podróż. Ale ryzyko wciąż jest.
- Nieprzespana noc. Jeżeli działania waszych postaci przeciągną się (przeszukiwanie większej lokacji, hulanka, obserwacja, studiowanie ksiąg czy inne badania) wasza postać nie zdąży się położyć spać, przed świtem. Po pierwszej bezsennej nocy wszystkie cechy główne spadają o -5%, po dwóch o -10% po trzech o -15%, SZ i A spadają o -1. Po czwartej bezsennej nocy bohater staje się narkoleptykiem. Jednak, jeśeli uda mu się wypocząć narkolepsja zniknie. Ilość godzin, które musi przespać to, co najmniej 5+(ilość bezsennych nocy x 3). Tak też bohater, który nie spał 2 dni po przespaniu 8 godzin odzyska siły tylko częściowo i nadal będzie miał modyfikator -5%.
- Gubienie się. Jeżeli wasza postać wybierze się po nocy w jakieś miejsce w którym nigdy wcześniej była, lub wyruszy z okolicy, w której jest pierwszy raz istnieje szansa na zgubienie się i błądzenie. W dzień nie ma tego problemu, bo postacie zawsze mogą wypytać przechodniów jak iść. Postać, która się zgubi będzie automatycznie miała większą szansę na napotkanie kłopotów po drodze i różne jej działania (przeszukiwanie, hulanka itp.) będą miały trochę mniejszą szansę na sukces. Postacie ze zdolnością Ulicznik ignorują ten test lub dostają spory modyfikator

To chyba tyle. Jak przyjdzie mi do głowy jeszcze jakiś pomysł, to dam wam znać. Myślę, że taka reguła da wam większe pole do popisu, a zarazem akcja nie rozleci się czasowo.
Jakieś uwagi, zastrzeżenia?


@Gerappa92 założyłem, że gracze odprowadzili Liapole praktycznie pod sam cmentarz (albo byliście bardzo blisko), więc nie było szansy na losowe spotkanie, ale jak niziołka chce iść do Trzech Koron, to może napatoczyć się jej jakaś przygoda. E.Możesz spróbować dogadać się z tym Ludo w kwestii noclegu.
 

Ostatnio edytowane przez Hazard : 15-09-2015 o 14:25.
Hazard jest offline