Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20-09-2015, 14:07   #23
Zormar
 
Zormar's Avatar
 
Reputacja: 1 Zormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputację
Szczerze początkowo majaczył pomysł rasy rozwiniętych umysłowo krabów, lecz porzuciłem go z kilku powodów:

- Brak pomysłów na religie
- Brak pomysłów na mentalność
- Brak pomysłów na jednostki militarne

A do tego to zapytanie o niehumanoidów zadałem z czystej ciekawości, gdyż w rekrutce MrKroffina ten dał obostrzenie, że nie może być to rasa bezcielesna(w sumie zrozumiałe, bo po co np. (i jak przede wszystkim) miała by taka rasa wznosić budynki.

Edit: Ogólnie najbardziej skłaniam się do Gekonidów i Yuan-ti, gdyż pomysł na kulturę, mentalność itp. sprawy jest dość zbliżony i na wysokim poziomie zaawansowania, aczkolwiek nadal przeglądam arty różnych stworzeń w poszukiwaniu inspiracji. Myślałem nad dwoma dawnymi pomysłami na rasy, ale je odrzuciłem z racji dość kłopotliwego grania( chyba nawet bardziej niż tymi lewitującymi mózgami).

- Pierwsza rasa to były takie bardzo długowieczne humanoidy, które wyznawały kult czasu i miały bardzo niski przyrost naturalny.
-Druga rasa to były stworzenia energetyczne, które ze względu na delikatność swoich ciał noszą zbroje na sobie, czy może takie raczej "pojemniki", gdyż inaczej ich energia się ulatnia do otoczenia. Natomiast odżywiały się te istoty energią życiową wszystkiego począwszy od roślin po zwierzęta i inne rasy. Ogólnie polityka pożarcia środowiska i parcie naprzód w poszukiwaniu źródeł energii i tak, aż by się nie skończyła.
 

Ostatnio edytowane przez Zormar : 20-09-2015 o 14:19.
Zormar jest offline