Cytat:
Napisał Kerm W tej chwili nie widzę ani jednego obrazka, ale się zgłoszę |
Wrzuciłem je na inny server, mam nadzieję, że teraz już wszystkim działają
Cytat:
Napisał Ulli Też się zgłoszę i też nie widzę obrazków.
Masz jakieś wymagania co do długości historii? |
Dowolna długość, ale należy się liczyć z tym, że na tej podstawie będzie rekrutacja, więc dwa-trzy zdania sklecone naprędce raczej się nie nadają.
Pół strony A4 to nie wygórowane wymaganie, a można w tym już zawrzeć ciekawą historię, która pokaże kim jest PG.
Cytat:
Napisał Kawalorn Niestety, wiedzę na temat mechaniki czerpię z internetu. :P Podręcznika Gracza nie mam, więc tylko się upewnię.
Rasy, jak rozumiem, to wyłącznie człowiek, elf, półelf, krasnolud, gnom, niziołek i półork.
Klasy podstawowe - chyba też jasna sprawa. Tj. dokładnie takie, jak np. tutaj (Materiały dla początkujących), pod linkiem "klasy", żadnych dodatkowych klas albo wariantów tych z linku?
"Docelowo w sesji będzie można awansować o kilka poziomów" - więc o prestiżówkach nie ma sensu myśleć? (o ile jakieś w PG są ;p) |
Polecam ten link:
The Hypertext d20 SRD (v3.5 d20 System Reference Document) :: d20srd.org, tam są opisane podstawy i też dodatkowe rzeczy, często tam sam zaglądam, szukając zasad i statystyk
Do prestiżówek raczej nie dacie rady dojść teraz, poza tym w PG ich nie ma
Cytat:
Napisał Zormar A więc kilka spraw i niejasności:
1. Postać może być rasy innej niż człowiek?
2. Postać może nie pochodzić z tej wioski, a np. dołączyć do ekipy w trakcie jednego z ich pierwszych "zleceń"?
3. Można posiadać klasy dla BN-ów( interesuje mnie "fachowiec")? |
Ad. 1 - oczywiście, wszystkie klasy z PG poza półorkiem. Ciężko mi go sobie wyobrazić w małej wioseczce, ale jeśli ktoś przekona mnie historią to czemu nie.
Ad.2 - tak, nie muszą to być autochtoni. Mogą być przyjezdni, którzy osiedli na dłużej. Trzeba pamiętać, że drużyna jest NIEDOŚWIADCZONA i jedyne zadania, które wykonywali były w okolicy wioski. Może raz czy dwa dane im było zapuścić się do większego miasta.
Ad. 3 - nie, jakoś tego nie widzę. Proponuję obejść to fabularnie. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zegarmistrz nie był łotrzykiem. Rozumiesz, klasa mechanicznie jest standardowa, ale cała otoczka fabularna i co za tym idzie umiejętności (więcej punktów na profesję [zegarmistrzostwo] wydasz niż na rozbrajanie pułapek). W końcu i łotrzyk i zegarmistrz muszą mieć zręczne palce, prawda?