Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-11-2015, 00:54   #181
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 9

@Wszyscy


- Post jest

- Tura dla was to do pt czyli do 06.XI.


PD



Ogólnie


- Za post: Zuz, Oka, Sun i Zombi po 10 PD; Carloss, Psionik, Merill, Adi, Noto i Lemi po 5 PD.

- Za współpracę: Zuz, Zombi, Merill i Adi po 10 PD; Oka, Sun, Psionik, Noto i Lemi po 5 PD.

- Za fabułę: Zuz, Oka, Sun, Zombi, Psionik, Adi po 10 PD; Carloss, Merill, Noto i Lemi po 5 PD.

- Za pomysłowość: Zuz, Zombi, Psionik, Merill, Adi i Noto po 5 PD.



Indywidualnie:

@Zuz i Zombi po 5 PD za fajną gadkę o poranku.

@Zuz 5 PD za przedstawicielstwo handlowe Faustów u Runnerów

@Oka i Sun po 5 PD za hilfdowanie i zwierzęcofobie

@Zombi 5 PD za szczerą i sumieniową i sumienną gadkę z Guido.

@Psionik 5 PD za "Korzystając ze swojego wrodzonego uroku chuja"

@Adi 10 PD za ogólną pracę w doc i decyzyjność i rozkminy.

@Merill 5 PD za ogólną pracę w doc i decyzyjność i rozkminy.




FAQ


Złudzenie pełnej KP

- Wslepiając się w KP w neuro łatwo ulec złudzeniu prawie pewnych sukcesów, zwłaszcza w specowych skillach. Mecha bazowo daje najczęściej większe szanse na sukces niż porażkę. Nawet śrenie staty (WSP) dają ok 50 - 60% na suckes. Do tego przy wysokich i jeszcze z Suwakami i Sztuczkami spokojnie spec w specowych sztuczkach może osiągnąć pogranicze 20-ki a nwet przekroczyć. To nie jest aż takie niezwykłe w postaciach budowanych za tak dużą pulę punktów w specowych statach. Ale ta sama mecha jest raczej nastawiona na dawanie minusów za pozostałe rzeczy. Z byle czego robi się spokojnie 2 - 3 PT i to tak standardowo. W przypadku specowych umsów najczęściej taki standard jest do łyknięcia i dalej można mieć wysokie szanse na sukces w kościach. Przy rzeczach już które robią się trudne ponadstandard nawet specowych statach szanse spadają do ok 50%. W przypadku pozostałych nie-specowych statów (bez Suwaków albo z 0 w umsie) sytuacja wygląda jeszcze słabiej nawet przy wysokim bazowym WSP. Popisałem wam w panelach orientacyjnie przy WSP słowną wartość, np. średnia czy dobra. Orientacyjnie każdy Suwak podnosi dany ums o jeden schodek. Ums na 0 obniża go o 1. A bez żenady możecie na oko testować PT Trudny jako orientację i przymiarkę najpospolitszych rzeczy. Te -3 czy -5 idzie uzbierać praktycznie od reki np. -3 za Rany.


Umsy

- Co do umsów decydujące znaczenie maja Suwaki czyli każda, pełna 3. Tak samo ma znaczenie całkowity brak umsa bo dodatkowo podnosi PT o 1. Ponadto w szczególnych przypadkach mogę się uprzeć, że postać o czymś nie ma pojęcia w ogóle w przypadku braku umsa. Zaś co do wysokości to ładnie się sprawdza skala ze szkoły czyli 1 - 6 gdzie 3 to standardowy, codzienny poziom profesyjnej umiejętności. Tyle mają standardowi kierowcy w prowadzeniu pojazdów, gangerzy w glanowaniu, handlarze w gadce, skradacze w skradaniu na standardowym poziomie. Czyli profesyjnie każdy przedstawiciel swojej profeski ma Suwak.


Statystyka

- Jako ciekawostkę podam Wam zbiorczą statystykę Waszej 11-ki Wspaniałych Podaje sumaryczną wartość WSP oraz ile przeciętnie wychodzi "na łebka" w danej stacie.

BUD = 141 pkt. (12.81)
ZRĘ = 161 pkt. (14.63)
PER = 153 pkt. (13.90)
CHA = 138 pkt. (12.54)
SPR = 142 pkt. (12.90)

Razem = 735 pkt. (66.81)


Omówienie




@Zuz

- Ładna gadka i z Alice iż Guido. Well done

- Właściwie całą grzesznikową rodziną spotykacie się w biurze Anny.

- Jakby nie było jasne to Guido chce od Twojej hirołsówy namiar na brykę i złodzieja. Wówczas na 24 udostępni dwóch swoich ludzi z bryką.

- Egor wygląda na trochę strutego choć na pewno nie wódką



@Sun i Oka

- Jesteście obydwie dwie niedaleko pobocza drogi którą powinna jechać karawana. Jesteście ukryte przez krzaki i odległość. Mniej więcej w połowie drogi pomiędzy obozem a stacją.

- Las zasłania linię wzroku pomiędzy karawaną a stacją więc się obie grupy nie widzą. Gangerzy są spieszeni więc mają podobną głośność jak karawaniarze. Silniki pojazdów jak widać słychać znacznie większej odległości.

- Jesteście schowane/zalęgnięte/położone więc dla gangerów raczej ciężkie do zauważenia z powodu traw i krzaczorów. Ale jeśli się podniesiecie raczej ciężko by nie zauważyć. Zwłaszcza, że teraz się wślepiają w stronę waszego kawałka drogi.

- Najszybszy odwrót do karawany to po prostej by było przez las ale kawałek do niego jest otwartego pola przy poboczu. No i potem trzeba by wleźć w ten las. Co się szwenda po lasach na Pustkowiach... No niedawno to było u chłopaków... Więc jak chcecie.

- Można też wrócić drogą/wzdłuż niej dobierając do tego tempo/ukrywanie/odkrywanie się. Jeżeli ktoś jednak by jechał w jakikolwiek sposób drogą miałby na pewno większe szanse na wykrycie kogoś w jej pobliżu niż w lesie.

- Możecie też spróbować podkraść się bliżej stacji. Ale w tej chwili jesteście w miare bezpiecznej odległości a bliżej to już by było kulanie kostul na skradajki i takie tam.



@Psonik

- Na pobojowisku ściągnąłeś łącznie ok połowy baku.

- Prochy jakie znalazł Szuter są sporo warte nawet 1 paczka. Ewidentnie zbyt duże dawki dla ćpuna. To musiał być diler i nawet u diler zazwyczaj nie nosiłby takiej ilości przy sobie.

- Nakolanniki jakie znalazł Szuter działają jak L.Pancerz w zwarciu (przy strzelaniu w ogóle). Co do lokacji dają 1 na kostkach odpowiadających za nogi. Przy uderzeniach kolanem w nie opancerzone ciało działają jak kastet (zadają Rany a nie Siniaki). Ums to Bijatyka. Ciosy możliwe do wykonania kolanem właśnie podczas chwytów czy walk bez broni, kastetem lub nożem z obu stron.

- Łańcuch to łańcuch, taki jak w podstawce.

- Pi x oko Szuter i Sedna bez większych przeszkód i przygód dotarli do karawany i wygląda na to, że załapali się jeszcze na obiad.




@Zombi

- Heh... Dzień jak co dzień w gangerlandii no to bliźniaki znów kogos skopali... No sama widzisz, że mieli powód i to poważny i logiczny

- Pod ścianą są ustawieni wszyscy Chebańczycy. Na chwilę na którą wchodzi do akcji Alice wygląda na w miarę standardowe trzepanie ino w gangerskim wydaniu.

- Nie widać nigdzie ok połowy eskorty jaka powinna być na miejscu. Wszyscy i Runnerzy i Chebańczycy są wkurzeni/zdenerwowani/nerwowi/zaniepokojeni. Nie jest strasznie tragicznie bo gangery jeszcze nie strzelają ale już jest nie byle co bo latają z bronią w łapach.



@Carloss

- Wódz ma foszka na białasów i reszta jego ludzi raczej też. Przekonanie go do zmiany zdania by już pewnie wymagało trochę sprytu, pomyślunku i generalnie rozkminienia tego i zwykłą gadką pt. "To ja z nim gadam" to się raczej tego nie załatwi.

- Skąd pomysł, że ci chebańscy Indianie to jacyś skośni? Jeden był w ramach gościnnego występu ale już go od połowy poprzedniej sesji tam nie ma. Reszta to zazwyczaj biali i czerwoni.

- Przed posterunkiem stoi hummer. Wyglada na sprawny i wojskowy i z żołnierzami i generalnie dość rzadki zestaw. Will kojarzy po literach, że to Nowojorczycy. Wyglada na to, że są w trakcie robienia dila z szeryfem.

- Kate dołączyła się do wyprawy. Ma swój sprzęt samowiozący i jedzie obok wozu. Will kojarzy ją ze słyszenia, że jest weteryniarą ale spotyka ją po raz pierwszy.

- Haraczników widać pół tuzina. Czterech z przodu i po jednym z każdej flanki. Odległość pomiędzy wozem a wrakami co się chowają to ok 20 m. Podobnie jak do tych budynków wokół. Wóz i obsada są bez osłony i nie mają się za bardzo jak skryć. Haracznicy są częsciwo schowani albo za wrakami albo za oknami. Jeśli się schowają/schylą nie widać ich w ogóle.

- Z rzeczy jakich domagają się celnicy na wozie są leki. Za 3 osoby to orientacyjnie będzie 30 g z zasobów wozu.


@Łowcy robotów

- Nikt z Waszych BG nie oberwał.

- W poście macie podsumowane wnioski jakie mogą dokminić Wasi hirołsi ze względu na to kim są. Napisałem zbiorczo dla wszystkich od wszystkich.

- Ok, kazdemy mod za odwodnienie wzrasta do -2.

- Tą walkę uznaję za zakończoną. Jeśli zacznie się następna zaczyna się od testów Bóloodporności i Morale.

- Nadal nie macie pojęcia co to za model robota ten kloc. Widzieliście go przez ułamek sekundy nim otworzył ogień i musieliście pryskać i to wszystko w półmroku.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline