Wiem, wiem, tak mi się tylko napisało. Ogólnie chyba wszystko, co do czego miałem wątpliwości jest tutaj (wrzucam, bo może komuś się przyda) - potwierdź, proszę, czy aktualne:
Cytat:
4. Mechanika polega na tym, że zaczynacie z 5 PN (Punkty Nieumarłości, to w sumie Żywotność, ale przecież żywe trupy nie powinny mieć w ogóle żywotności...) i bez mocy. W odróżnieniu od innych gier PN nie oznaczają tutaj drobnych ran, a śmiertelnych dla zwykłego człowieka - wszystko to co mogłoby was zabić raz tutaj odbiera jeden punkt PN. Oczywiście sprawa komplikuje się przy zdarzeniach odbierających wiele PN - jest to ocenne, bo trudno policzyć ile razy może zabić wybuch granatu w bebechach. Pewnie będą rzuty kostką do tego, żeby wprowadzić element losowości.
5. Zdobywanie poziomów: 1 poziom za każde 10 żywych osób przemienionych w żywe trupy (które następnie dołączają do waszej armii, którą sterujecie w określonym zakresie zależnym od tego jak blisko was są).
6. Każdy poziom dodaje +1 PN i 1 moc wybraną przez was.
7. Moce ułożone są w ścieżkach. Ścieżki można porównać do klas DnD, ale w przeciwieństwie do DnD tutaj nie ma żadnych kar do "wieloklasowości".
|
Tylko jedna wątpliwość do pkt. 6: jedną moc, ale rozumiem najniższą nieposiadaną z danej ścieżki, czy dowolną?
Dobra, już wiem, najniższą nieposiadaną z danej ścieżki, skoro:
Cytat:
Każda ścieżka składa się z 15 mocy zatem wystarczy przemienić 150 ludzi, żeby dojść na najwyższy poziom.
|
Edycja: wiem, z czym miałem problem poprzednio. Jak wyczuć, ile rzeczy można zrobić w turze (pomijam moce, gdzie jest to opisane). Przykładowo czy mogę zjeść człowieka, drugiego przerobić na zapas mięsa, użyć mocy Strzelec do strzelenia z czegoś i jeszcze zrobić Barierę z piasku (zakładając oczywiście, że nic mi w tych czynnościach nie przeszkadza i że mam wszystko, co do nich potrzebne) - wszystko w jednej turze? Inaczej, ile czasu gry trwa jedna tura? Jeśli to gdzieś jest i mi umknęło, to przepraszam.