Dobrze to teraz nieco kwestii technicznych, które też znajdą się w pierwszym poście w tym temacie.
Jako że Panie i Panowie moderatorowie wolą się zajmować zagadką zaginionych przecinków, a nie naprawieniem generatora rzutów kostkami, będziemy musieli to obejść w jakiś sposób. Prawdopodobnie będziemy korzystać z "rzutnika" tegoż samego co ten gdzie wybieraliśmy atrybuty postaci. Wyglądać to będzie m/w tak, że:
W poście będzie prośba o rzut z kodem, np. abcdef23
Wchodzimy tu:
Invisible Castle :: Roll Dice
Za character name wpisujemy kod, czyli abcdef23
Number of rolls - ile razy rzucamy tą kostką czyli: 5, 7, 29...
Dice - czyli jaka to kostka ma być ("d", zamiast "k" oznacza kostkę po ang.) Czyli 1d25 daje nam rzut kostką 25 ścienną - wiem nie ma takiej :P
System
wypowiedzi,
myślenia i opisów - dobrze żeby wyglądał tak. Pogrubiona wypowiedź bardziej rzuca się w oczy. Italic jako myśl może ujść naszej uwadze, jako że to myśl innej postaci. Normalna czcionka jest czytelna dla wszystkich. Jeśli będziemy wypowiadali się w innych językach niż wspólny, to
pogrubiony kolorek... a przepraszam, że ja tak po elfiemu... pogrubiony kolorek byłby mile widziany
Jaki kolor, który język - to zostawię pierwszemu kto użyje tego języka i wstawimy w pierwszym poście. Za chwilę zapuszczę prolog w forum gry. Adres...
http://lastinn.info/sesje-rpg-dnd/30...html#post59667