Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-12-2015, 09:35   #49
dzemeuksis
 
dzemeuksis's Avatar
 
Reputacja: 1 dzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputacjędzemeuksis ma wspaniałą reputację
Podczas właściwej gry - w sensie rozgrywania poszczególnych scen - mechanika cały czas jest na poziomie narracji, nie fizyki świata.

Gracz, na którego przypada kolej, decyduje czy woli rozstawiać scenę, czy rozstrzygnąć jej zakończenie. Bez względu jednak na ten wybór w grze uczestniczymy wszyscy cały czas. Jeżeli ktoś zaproponuje, że działanie eliksiru właśnie przemija, ale Tobie to będzie akurat nie pasować, to żaden problem - poszukamy wtedy innej opcji fabularnej.

Ciężko zatem w tym momencie powiedzieć, jak rolę odegrałby w historii eliksir w zależności od tego, na jakie jego działanie się zdecydujemy. Niezależnie od tego podskórnie czuję, że eliksir może coś nabroić w fazie "Zwrotu akcji".
 
__________________
Jedyna potrzebna moc to ta, która pozwala powstać po upadku.
dzemeuksis jest offline