Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-12-2015, 19:28   #139
Lord Cluttermonkey
 
Lord Cluttermonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Ardel Zobacz post
Kiedy wybiera się nową profesję, zdobywa się dostęp do zakupu nowych dla niej zdolności. Świetnie. A co zrobić, gdy do wyboru mamy zdolność "bardzo silny"? Bo wydaje mi się trochę głupie, gdy załóżmy taki banita postanawia nawrócić się, zostaje akolitą i po jakimś czasie nauki... Hejże! Jestem bardzo silny!

Pozwalacie graczom wykupywać cechy w stylu "bardzo silny", "szybki refleks" czy "szósty zmysł"?
Według oficjalnej wykładni zasad (Night's Dark Masters, str. 100) tylko zdolności takie jak latający, widzenie w ciemnościach, odporność na Chaos, odporność na magię, wyostrzone zmysły, broń naturalna, przerażający i nieumarły (tzw. traits) nie mogą zostać nabyte drogą rozwoju postaci. Nudzę się, więc chciałem komuś pomóc.

Osobiście szczęście czy szósty zmysł traktowałbym jak perks w Fallout, jeśli ktoś chce grać po Bożemu i mieć spokój sumienia jednocześnie.
 

Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 17-12-2015 o 19:36.
Lord Cluttermonkey jest teraz online   Odpowiedź z Cytowaniem