Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05-01-2016, 00:37   #104
Aro
 
Aro's Avatar
 
Reputacja: 1 Aro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputację
- 3x długi miecz - 45 sz
- 3x skórznie - 30 sz
- 4x kordelas - 40 sz
- 5x sztylet - 10 sz
- Srebrna obrączka - 5 ss
- Wyszlifowany agat - ok. 30 sz
- Sztylet mistrzowskiej jakości - 300 sz
- Miedziane kolczyki - 5 sm
- 2 podbijane skórznie - 50 sz
- Ciężka drewniana tarcza - 7 sz
- Mistrzowski topór bojowy - 320 sz

207 sz 7 ss w gotówce


Tak jak pisałem wcześniej - kordelasy, długie miecze i topór bojowy pójdą po wypisanej cenie (405 sz za wszystkie); skórznie za 21 sz; sztylety za marne grosze (5 sz za wszystkie); sztyletem mistrzowskiej roboty raczej nikt się nie zainteresuje w Syrncie; obrączka i kolczyki za 5 ss i 5 sm; podbijane skórznie za 35 sz; tarcza za 7sz; agat za 30 sz.

Za sprzedaż wszystkiego zainkasujecie 503 sztuki złota, 5 sztuk srebra i 5 sztuk miedzi. Doliczając zdobytą gotówkę macie razem 711 sz, 2 ss i 5 sm. Na głowę wychodzi po 118 sztuk złota.

Dodatkowo, na śmierć zapomniałem o przyznaniu EXP za uratowanie wioski od Kła i jego bandy. Wzbogacacie się o 300 EXP.

Co do popleczników... Takich, którzy są lojalni wobec Waszych postaci, można zdobyć dopiero po wzięciu Leadership jako atutu (dostępny od 7 poziomu). Najemników możecie brać choćby i teraz, ale kosztują złoto i biorą część łupów. Rzecz jasna takie osoby wchodzą jako NPC i mogą przynieść tyleż pożytku, co szkody. Odstępstw od zasad raczej nie planuję, ewentualnie w postaci NPCów którzy wspomagają Was co jakiś czas.

@Hazard, jeśli idzie o giermka, to nie miałbym nic przeciwko. Mogę wkręcić ten motyw do sesji.

No, to chyba wszystko.



Pozdrawiam!
Aro
 
Aro jest offline