Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10-01-2016, 11:24   #29
Lord Cluttermonkey
 
Lord Cluttermonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Someirhle Zobacz post
@Clutterbane, nie oceniam systemu, tylko wyciągam użyteczne info z tekstu. Zauważ, że gnom ma następujący opis:

A mimo to biorę gnoma (chociaż jakbym miał lepszy STR/WIS to by to pewnie inaczej wyglądało).

Czyli mniej więcej się zgadza, tak?
Ok. Po prostu nie ma co się przejmować takimi uwagami, bo nie wiadomo, jak wypowiadająca się osoba grała w ACKS (mogła po prostu tłuc non-stop lochy, a wtedy niektóre klasy się mniej przydają - albo na odwrót: w ogóle do lochu nie wchodzić).

W ACKS "balans" jest osiągany głównie przez wysoką śmiertelność, konieczność powrotu z przygody do miasta celem zebrania EXP z łupu, dużą ilością różnorodnych aktywności (j.w. - klasa nadająca się do lochotłuka słabo odnajdzie się w handlowaniu dobrami) no i zróżnicowaną ilością EXP potrzebną do awansu.

e. Na przykład genialny damage dealer jakim jest zabójca jest zbalansowany w ten sposób, że 1) ma mało HP, 2) słaby pancerz, 3) na wyższych poziomach gry nie tworzy twierdzy, tylko kryjówkę (hideout).

Thrass mnie przeraża ugryzieniem za 1k8 obrażeń - tej kości używa się zwykle do broni dwuręcznych.
 

Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 10-01-2016 o 11:26.
Lord Cluttermonkey jest offline