Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 19-01-2016, 04:41   #102
-2-
 
Reputacja: 1 -2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie-2- jest jak niezastąpione światło przewodnie
Cytat:
Napisał Eleishar Zobacz post
Ambivalence really? Paladyni są miękkimi bułami mechanicznie i ciężkimi przypadkami do odgrywania, bo nie mogą robić tego co większość postaci.
Cytat:
Napisał Zaalaos Zobacz post
Idk, paladyni dostają charyzmę do rzutów obronnych, co można dość łatwo połączyć z charyzmą do wszystkiego (ac, trafienie, dmg, dc zaklęć itp. itd.). Mogą wziąć sword of the arcane order i castować zaklęcia czarodzieja do 4-tego poziomu włącznie (polimorfia?). Tylko te dwie właściwości pozwalają w gruncie rzeczy wziąć 18 w charyzmie na start + kilka punktów w roztropność dla rzucania zaklęć i budowę dla hp i mieć solidną postać.
No i nie zaznasz radości z sieknięcia krytyka kosą z smite evil, divine might póki nie spróbujesz :P
Nie wiecie co to honor.

Cytat:
Napisał Ehran Zobacz post
paladyn to niedoceniona klasa, ale po odpowiedniej obróbce, bardzo silna.

A co do odgrywania, to jest to genialny kandydat na przeciągnięcie na złą stronę mocy. Może to być frajda dla graczy kuszących jak i dla samego paladyna.

No, o ile nie startuje już jako zły ten nasz paladyn
Przestań!

Ambivalence, szacunek na zawsze. O ile to naprawdę będzie paladyn. Widać jakie tu niektórzy mają pomysły na archetyp rycerza wiary.
 
-2- jest offline