Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-02-2016, 15:48   #24
Ranghar
 
Ranghar's Avatar
 
Reputacja: 1 Ranghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputację
Saul spojrzał zjawą w oczy, a one odwzajemniły spojrzenie. Przebiegł go strach i groza, a nogi wręcz krzyczały, aby uciekał. On jednak zacisnął pięści i przemógł paniczną potrzebę ucieczki gdy zjawy ruszyły w jego kierunku. Usta pary poruszały się nie wydając dźwięku. Wyciągnęli palce wskazujące i przeszyli nimi czoło Saula. Szybka sekwencja nie wyraźnych obrazów przebiegła przez jego umysł, a zjawy rozpłynęły się w mroku i deszczu. (Wydarzenie te napełniło Saula determinacją zwiększając jego wiedzę o +1). Nagle jego uszu dobiegł szloch. Zza jednego z pomników wystawała figura kobiety w czerwieni, wydawała się przemoknięta i wstrząśnięta zaistniałym wydarzeniem.

Wojownik próbował walczyć z grawitacją wbijając włócznię w podłożę. Jednak przebita deska pękła na pół wpychając go w mrok zawalonej podłogi. Przekoziołkował w ciemności i rąbnął plecami o twardą podłogę i strzępy desek (siła zostaje zmniejszona o -1 punkt). Wokół panował mrok, z dziury przedzierały się strzępy światła. Z tego co udało mu się ustalić przebywał w jakimś pokoju dla służby. Wojownik musiał mieć pecha, bo wylądował na podłodze miedzy dwoma łóżkami. Widział jeszcze szafę, parawan, laskę do podpierania się i cylinder leżące na jednym z łóżek. Przy jednym z łóżek znajduje się stolik na którymś coś pobłyskuje. Wojownik chwycił przedmiot i przybliżył do światła. Spoglądał na piękny złoty krzyż z licznymi zdobieniami i wyrytymi runami. Poczuł jak błoga i spokojna energia wypełnia jego głowę (+2 do zdrowia psychicznego, gdy trzymany jest w ręce). Rozglądając się za wyjściem zauważył czworo drzwi na każdej ścianie. W danej chwili nie ma jak wrócić na górę.

Amelia dowiedziała się, że dziewczynka nazywa się Margaret, a jej brat Bruno. Mała złapała ją za rękę i szarpnęła do następnego pokoju. – Chodź zobaczymy co jest w tym pokoju, bo staruch wszystko pozabiera z niego. Wkroczyliście razem do domowej biblioteczki. Jest z niej wejście do kolejnego pokoju. Pełno szafek i regałów z książkami, fotel i kanapa, stolik na kawę, duży kominek i poroże sporych rozmiarów nad kominkiem. (Postacie które spędzą w pokoju jedną turę czytając książki zyskują w niej +1 do wiedzy raz na grę). Amelia ze świeczką w ręce zauważyła coś niepokojącego w dużym kominku. Były w nim dwa szkielety, z tego co zauważyła mogła to być matka z przytulonym do siebie dzieckiem. Szkielet matki wpatruje się w Ciebie z przerażeniem zasłaniając rękoma szkielet dziecka. Widok ten okalecza cię mentalnie ( -1 do zdrowia psychicznego). Jakiś przedmiot znajduje się za ciałami szkieletów, trudno stwierdzić co to może być (Co turę można spróbować wyciągnąć przedmiot, jeśli się nie uda tracisz punkt zdrowia psychicznego).

Mapa

Piętro:


Biblioteka (+1 do wiedzy raz na grę, po przeczytaniu książek)
Korytarz z pomnikami
Zejście na parter



Parter:


Cmentarz, Schody na piętro
Gralnia <- Korytarz -> Zapadnięty (test na szybkość by przejść dalej)
Okopcony <- Rupieciarnia (Spowalnia o -1 szybkość na jedną turę) <- Przedsionek -> Kuchnia
Drzwi wejściowe




Piwnica:


Służby


 

Ostatnio edytowane przez Ranghar : 17-02-2016 o 18:42.
Ranghar jest offline