Saul pomógł wstać płaczącej kobiecie, która wiąż była roztrzęsiona. Kiwnęła potakująco głową, pomysł powrotu do suchego pokoju wydawał się bardzo obiecujący. Gdy podprowadziłeś ją do krzesła wydukała zapytanie:
– Co to było do cholery? To nie mogło być prawdziwe! Oni dotknęli Ciebie, ich palce przeszły przez twoją czaszkę! Jack w tym czasie wciąż znajdował się w gralni. Przejrzał karty do gry oraz kilka gier planszowych. Nie znalazł w nich nic wyjątkowego. Po chwili do pokoju wrócił
Saul wraz z zapłakaną kobietą w czerwieni, była przemoknięta i ubłocona.
Wojownik przeszukał pokój, ale nic więcej w nim nie było. Zajrzał do szafy, gdzie zastał wieszaki z łachmanami i molami. Powoli przesunął szafę, aby móc lepiej się wspiąć ku górze, przysunął do niej stolik i powoli zaczął się wdrapywać do góry. Będąc na szafie wysunął dłonie ku deską z podłogi. Nagle szafa stęknęła ciężko, a drewno pękło połykając ciało wojownika do środka. Uwięziony w środku z kończynami wystającym z szafy pod różnym kątem postanowił obrać za chwilę drzwi prowadzące w prawo. Znalazł się w piwniczce winnej. Po lewej stronie leżały potężne beczułki z winem. Z jednej z nich musiał wstrzelić korek bo przez środek pomieszczenia ciągnęła się czerwona plama. Po prawej stronie stały półki z winami w butelkach. Z pomieszczenia można przejść przez jedne drzwi. Przy drzwiach wyjściowych stał taboret, na którym leżało drewniane pudełko łamigłówka z różnymi wystającymi drewnianymi elementami (raz na turę można próbować otworzyć pudełko korzystając z testu wiedzy).
Darren zaczął oglądać obrazy, znalazł dwa portrety dobrej jakości. Na jednym była przedstawiona kobieta z dwójką małych dzieci na dłoniach. Na drugim był starszy mężczyzna w garniturze, a za nim stał sporych rozmiarów sejf. Obraz wyglądał na wysmarowany zaschłą krwią, tak że trudno było odgadnąć w jakim pokoju został namalowany. Kufer jest wciąż zamknięty na solidną kłódkę i ani drgnie.
Leila przyłożyła maskę do twarzy (za niski wynik by poznać rezultat). W momencie kiedy przykładasz maskę do twarzy energia w masce chowa się i gdzieś zapada. Wyczuwasz, że cokolwiek w niej drzemie nie jest gotowe na kontakt. W tym momencie do pokoju wchodzi
Darren i widzi jak odkładasz zieloną maskę z twarzy, która zostawia czarne ślady sadzy na twarzy.
Mapa
Piętro:
Biblioteka (+1 do wiedzy raz na grę, po przeczytaniu książek)
Korytarz z pomnikami
Zejście na parter
Parter:
Cmentarz, Schody na piętro
Gralnia <- Korytarz -> Zapadnięty (test na szybkość by przejść dalej)
Okopcony <- Rupieciarnia (Spowalnia o -1 szybkość na jedną turę) <- Przedsionek -> Kuchnia
Drzwi wejściowe
Piwnica:
Służebny -> Winnica