Oooo... Hazard rzucił się na maskotkę, fajnie fajnie. Teraz takie podpowiedzi dla naszej Slayerki, gdyby miała pragnienie przestudiować cel tym swoim pro skillem.
- Kreig posiada przytwierdzone do pancerza dozowniki z substancją utrzymującą do na chodzie, słabiej chronione niż reszta jego cielska, uszkodzenie obu za jakiś czas go wyłączy.
- Strącenie hełmu, bądź uszkodzenie obręczy kontrolującej jego umysł, która się w tym hełmie znajduje, wyrwie go spod władzy maga. Kreig straci wtedy rozeznanie wróg/przyjaciel, co przy obecnym stanie wypranego móżdżku doprowadzi go do szału i sprawi, że zacznie rezać wszystkich dookoła. Lepiej być wtedy nieco dalej niż ci drudzy.
- Rozpoznanie Kreiga, nazwanie go prawdziwym imieniem, wspomnienie córki i wszystkie te smęty, tego kim niegdyś był, sprawi, że podejmie walkę sam ze sobą i może, może gdy wygra... zwróci się przeciwko Mintaryjczykom.
Więęęęc... good luck
A wcześniejsze zabicie
to byłoby jak pkt. nr 2, o.