To tylko mechanika. W dodatku bardzo prosta ale na tyle skomplikowana, bym mógł wziąć kości, i rozstrzygnąć kwestię jednym rollem bez sterty tabelek.
Bardziej zależy mi na tworzeniu postaci za pomocą modułów "life path" (dzieciństwo, wczesne lata, - w najgorszym razie osoba nie znająca systemu postać może wylosować - z moją niewielką manipulacją aby nie było jakichś absurdów. System life path lub jego elementy widziałem też w innych systemach(Mutant Chronicles, CP2020 np.) więc wiem, jak to działa i ,że działa
Nie jestem nawet pewien, czy ostatecznie w sesji nie użyję np. mechaniki AToW.
W przypadku systemu archetypów w innych edycjach- osobiście nie przypadł mi do gustu bo wymaga nieco wiedzy o świecie i systemie by optymalizować postaci aby były w miarę grywalne.
Pracuję nad tym, aby gracz stosunkowo szybko mógł zaprojektować KP bez wielkiej i szczegółowej wiedzy o systemie i świecie. Tyle.
-2- Ciekawe pytania. Jedno, wiele....FASA miała zawsze talent do nieodpowiedniego portretowania swoich wyrobów
Anyway - Not my way.