Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-03-2016, 12:21   #25
Tadeus
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
Dla ścisłości, kula EMP was nie wyłącza... No niby może pewnie przy pechu

1. Ładujecie ją energią z wybranych systemów, które oczywiście zaczynają działać gorzej (napęd, tarcze, czujniki, utrzymywanie życia z grawitacją i specjalnymi warunkami w ładowniach - im więcej tym mocniejsza kula, wróg ma mniejszy bonus do obrony/większą karę do zresistowania jej)
2. Celujecie i odpalacie
3. Kula leci w kierunku wroga (jak na broń do walki kosmicznej dość wolno, więc warto dobrze przycelować, by szybki wróg nie był już zupełnie gdzie indziej gdy doleci) i w końcu po x czasu traci spójność i eksploduje rażąc wszystkich pobliskich wrogów.

To raczej taki granat EMP, promień kulisty, który jednak najpierw trzeba naładować.
 
Tadeus jest offline