Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16-03-2016, 16:23   #17
Arvelus
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Ok... ja potrzebuję kilku wyjaśnień... Bo od lat nie grałem w Neuroshimę (choć wciąż mam podręcznik! <3! Kocham ich humor =D)

Co oznacza "system 66/100"?
66 punktów do rozdania na statystyki między 1 a 20 (z czy bez tej +1 za pochodzenie?)? Czy ta jedna (pochodzeniowa) może osiągnąć 21?
A 100 to 100 punktów umiejętności?
I te 3 sztuczki to ponad te wynikające z pochodzenia i profesji, nie?

Ile gambli na start?

Będziemy dostawać xp'a? Jeśli tak... to w jakich ilościach i częstotliwościach?
Za cały rozdział w przygodzie? Za jakieś... podrozdziały? Czy za każdą walkę można się spodziewać? (jestem zwolennikiem ostatniej opcji... xp'a nigdy za wiele i tylko frajdę większą sprawia =D)

No i jak bardzo mechanicznie gramy?

Btw. Mam wizję juggernauta... jakiś ckm którym strzelam z ręki plus ciężki pancerz
 

Ostatnio edytowane przez Arvelus : 16-03-2016 o 16:32.
Arvelus jest offline