Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-03-2016, 11:27   #39
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
- Dla tych co nie znają dodatku tonem wyjaśnienia powiem tyle, że o ile samą postać robi się dość zwyczajnie jak i w podstawce to same łajby, walka nimi, pływanie to już całkiem osobna mecha.

- Tam bodajże tura bazowo trwa ok 30 normalnych tur i nazywana jest bizonem. Każda łajba ma jakąś tam ilość Kwadratów co jest jakimś tam odpowiednikiem HP w podstawce dla ludzi czy stworów.

- Każda łajba ma jakieś tam Dziury czyli jakby sloty na usprawnienia i dodatki.

- Walkę taką na seg znane z podstawki na statku jako scence dla klasycznej Drużyny pewnie możnaby zrobić normalnie ale gdy walczą statki rzuca się własnie na te okrętowe tury. Abordażowe zabawy czy obsługa statku też obsługuje mięcho w postaci pakietów ludziów załogi po kilka sztuk. Mają uproszczoną mechę składajacą się ze Zdolności Bojowej i ewetualnego umsa od walki, żegowania itd.

- Sprzęt też jest innego kalibru bo taki Browning HB uznawany w podstawce za sprzęt ciężki czy antysprzetowy tutaj zadaje jednostkom jedynie Draśnięcia. No ale statek to nie samochód

- No i tak to w tych neurowych Piratach wygląda właśnie te łajbowanie w największym skrócie
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline