Ogłoszenia parafialne
- Post jest
Termin następnej tury dla Was do pt. 25.III.
FAQ
@Sztuczka Pitbull
- Nie wiem skąd jakieś dziwne rozumienie i interpretacje tej Sztuczki. Jakby co mówię, że działa ona u mnie jak w podręczniku. Czyli postać z tą Sztuczką nie traci seg jeśli testowana jest Zasadzka. I tyle i aż tyle. Nie daje dodatkowych seg na cośtam, nie zmienia spluwy na broń do zwarcia, nie teleporci sprzętu do łapy, nie zmienia nijak INI a jesli wyjdzie, że właściciel w wyniku zasadzki stracił czy nie ma INI no to jest w defensywie zgodnie z regułami zwarcia.
@Bo Pipboy preferuje niefajterskie postacie w sesji
- Nie no ludzie no... Ja nie mam jakiś specyficznych preferencji co do jakiegoś archetypu hiroła na sesji jaką prowadzę. Jakbym miał podałbym w rekrucie, że np. tylko naukowcy, zołnierze albo na odwrót, że lekarzy albo broni to nie przyjmuję. Ale nie podałem i przyjąłem te KP które mi podpasowały. I fajterów, i półfajterów i niefajterów. I tak przyjmowałem i prowadziłem i tą i kazdy poprzedni rozdział Wyspy. I trochę tych fajterów przewinęło się przez tą historię a część nawet nadal się przewija. A różny odbiór czy reakcji otoczenia na poczynania danego hiroła w danej scenie jest najczęściej związany z jego zachowaniem i działaniem a więc wpływem na te otoczenie.
@Bieganie
- Bieganie czyli ta najszybsza prędkość poruszania się postaci. Macie ją podane w panelach. Najczęściej jest to ok 6 m/seg. Całkiem żwawe tempo swoją drogą. Co do odległości to za każdy punkt Kondycji postać może przebiec 100 m. Jeśli ma na Kondycję na 0 to 50 m. Po każdej takiej odległości jest test Kondycji z aktualnymi mod na sytuację i jesli się zda można przebiec kolejną taki odcinek. Czyli jeśli Ktoś ma Kondycję = 0 może przebiec 50 m a potem jeśli zda test nastepne 50 m itd póki nie obleje testu. Jeśli ma Kondycję = 2 to może przebiec 200 m i potem następne 200 m za każdy zdany test. Z truchtaniem podobnie. Najczęściej jest to ta druga najszybsza prędkość czyli ok 3 m/seg. Zasada ta sama tylko odległości x10 w stosunku do biegania. Czyli ogólnie możliwe jest przesprintować przez budynek, ulicę czy nawet wzdłuż ale z kwartału miasta na drugi w kilometrowe trasy to najwyżej truchtem jeśli już.
PD-ki
Ogólnie
- Za post: Zombi, Sun, Trollka po 10 PD Zuz, Lemi, Merill, Adi, Psionik i Carloss po 5 PD.
- Za współpracę: Zombi, Sun, Trollka, Merill po 10 PD. Zuz, Lemi i Adi po 5 PD.
- Za fabułę: Zombi, Sun, Trollka, Zuz po 5 PD.
- Za pomysłowość: Sun, Trollka, Zuz, Lemi i Merill po 5 PD.
- Za termin: Zombi, Sun, Trollka, Zuz, Lemi, Merill i Adi po 5 g.
Indywidualnie
- Zombi 5 PD za folklorystyczną ciekawość co dała okazję MG do poszpanienia znajomością podręcznika
- Sun 5 PD za hildowanie i hildowładztwo.
- Sun 5 PD za ładne NPCowanie sistera i zgrabne scenki i dialogi sisterów.
- Trollka 5 PD za najbardziej supermaczomeńskiego estwoodowego glinę na planszy czyli odgrywanie zgodne z KP.
- Trollka 5 PD za próbę integracji z miejscowymi władzami i społecznością.
- Zuz 5 PD za element humorystyczny w tej megapoważnej postapowej sesji
- Merill 5 PD za ciekawy dialog z Rewersem z cytatami w tle.
Omówienie
@Zombi
- Alice ma 8/9 R.Lek czyli jest lekko ranna.
- No nagadaliście się, nawiosłowaliście się, ominęliście płynących Nowojorczyków, straciliście z oczu tą pojedynczą łódź co płynęła za waszą i dopłynęliście do wybrzeża Wyspy.
- A na Wyspie już jakieś lemngi mają sezon na sztachet party pod muzykę ołowiu a Was jest szóstka łącznie z Alice i Taylorem i macie trzy nietomne, dorosłe osoby w łodzi.
- Przy brzegu nikogo nie widać na Wyspie.
@Sun
- Tina ma 5 + 2/3 /9 R.Lek czyli ma R.Lek x3 + Draś x1 czyli jest lekko ranna (-3/-6).
- No Hilda jest bardzo niepocieszona i strzeliła focha za to, że jej ciemiężycielki nie były uprzejme dać się zadziobać jej agentowi.
- Wrak jaki znalazła Whitney jest na polu tak samo jak krętorogi. Te raczej nie powinny być agresywne w stosunku do ludzi tak same z siebie no ale jak ktoś wlezie im w rewir czy otworzy ogień to już różnie może byc.
- Zwierzaków jest ok tuzina z czego dwójka młodych. Mięso nadaje się do jedzenia a zwierzaki da się oswoić (nic, że w dzień czy tydzień) czy sprzedać we wsi jakimś farmerom.
@Trollka
- Leilah ma 9/9 R.Lek czyli jest zdrowa.
- No i poszłaś, i doszłaś, i pozwiedzałaś, i pooglądałaś i w ogóle quest zaliczony a Ray to jest normalnie w siódmym niebie bo i trzódka, i nieobsadzona fucha pasterza i sama miejscówa świeci pustostanem.
- Same ceny i warunki w "Łosiu" są z górnej granicy normy. Żywność jest droga, pokoje w normie, warunki higieniczno - sanitarne pomijając improwizowany remont całkiem dobre. Naszykuj sobie gambelki na wymianę bo się płaci z góry
- W biurze szeryfa wygląda jakby Eryk majstrował portret pamięciowy tylko nie całkiem pamięciowy. Zgrabnie mu to idzie nabazgrana laska faktycznie jest podobna do tej z fotki. Ale w sumie na list gończy też się nadaje.
- No i w biurze pojawił się koleś jakoś z opisu pasujący do miejscowego szeryfa.
@Zuz
- Blue ma 9/9 R.Lek czyli jest zdrowa.
- No Julia docępiła się na parkingu na Xaviera. Wraca uhahany z randki z Anną a tu czeka blondzia przy jego bryce.
- Jak wygląda bentos chyba powinno odpalać focię. W każdym razie to raczej nie jest fura na Ruiny i Pustkowia.
- Czasoprzestrzennie właściwie Julia limitu nie ma co do wejściówki do Mechstone bo może próbować czy w dzień czy w nocy. No ale stoper u Hand'a cyka.
@Lemi, Merill i Adi
- Nico ma 8/9 R.Lek czyli jest lekko ranna (2/5).
- Lynx ma 5/9 R.Lek czyli jest poważnie ranny (2/5).
- Gordon ma 2/9 R.Lek czyli jest bardzo poważnie ranny (zakażenie ran -1; 2/5).
- Ślady są raczej zatarte w ogrodzie. Trop Atosa prowadzi do nadbrzeża ogrodu.
- Po przybyciu do portu scenka jak widać. Rewers ze świtą udali się razem z wami.
- Nico dostaje skargopytanie od obywatela na zachowanie Schroniarzy na pokładzie jego wspaniałej i dumnej jednostki jeziornej. Wory wyglądają na ciężkie i pojedynczej osobie byłoby bardzo trudno je wyładować o przenoszeniu nie mówiąc.
- Młodzian z łodzią może podrzucić tu czy tam. W łodzi są dwa wiosła więc mogą wiosłować dwie osoby.
- Cypel po prawej (wsch) stronie portu tworzy zatokę wokół portu i zasłania widok na wybrzeże stałego lądu za nim. A porastający go las zasłania widok w głąb cypla czy za niego. W chwili przybycia do portu nie widać więc ani nowojorskich łodzi ani ich obozu.
- Z portu do najbliższego wybrzeża na Wyspie jest ok 8 - 10 km w linii prostej. Do zewnętrznej strony cypla gdzie mogliby startować/lądować Nowojorczycy jest pewnie 2 - 3 km z portu.
@Psionik
- Szuter ma 9/9 R.Lek czyli jest zdrowa.
- Zjazd windą jest na tyle straszny i niebezpieczny, że poszedł test na Morale. Szuter i Szczota zdali reszta z ważniejszych lemingów niekoniecznie. Stąd taki a nie inny opis tego fragmentu.
- W korytarzu na dole szyk jest mniej wiecej jak i na górze. Czyli Szczota pod koniec/w środku a Szuter i Sedna na początku.
- Korytarz jest na ok 4 - 5 stojących obok siebie ludzi. W razie walki może strzelać swobodnie 3 ludzi, 4 już z karami za tłok. W zwarciu góra 2 ludzi w poprzek.
- Światło lamp sięga na ok pół tuzina metrów (bez kar za ciemność) i na około tuzin półmroku (-1 PT). Dalej jest ciemność i wzrok jest raczej bezużyteczny. Z mechy standardowy człowiek przebiega taką odległość w 2 seg od momentu pojawienia się w oświetlonej strefie.
- Pod ziemią jest ok pół tuzina osób: Szuter, Szczota, Sedna, Tod, Goliath i trójka karawaniarzy. Część musi ładować skrzynki (ok 10 - 15 kg każda) a część pilnować a potem zmiana. Wybierz sobie w której zmianie jest Twój hiroł.
@Carloss
- Will ma 7/9 R.Lek. 2x R.Lek + 2x S.Lek więc jest lekko ranny i lekko posiniaczony.
- No i dopłynęliście do Wyspy. A dokładniej do tej przystani na południu.
- Will biegł i napatoczył się z zaskoka na dwóch nowojorskich żołnierzy. Nie ma broni w łapach a oni tak. Dzieli ich ok 15 - 20 kroków. Jak reagują żołnierze to widać chyba w poście.
- Powrót za róg to 1 seg. Ale żołnierzom to starczy już na otwarcie ognia. Dobycie obrzyna zza paska to też 1 seg i 1 na odbezpieczenie ale wciąż jest zacięty. Dobycie i odbezpieczenie M 16 z pleców to 3 seg.
- Will ma mod -1 od gorączki.
@Ehran
- Baba ma 2x R.Cię; 1x R.Lek czyli 5/12 R.Lek. 5x S.Lek czyli jest poważnie ranna.
- Nie dałeś posta więc zamroziłem Ci sytuację z poprzdniej tury.
- Hummer prawdopodobnie ma zamontowane jakieś gniazdo broni ciężkiej i prawdopodobnie jest to jakiś automatyczny granatnik.