Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-05-2007, 14:51   #34
Amanie
 
Reputacja: 1 Amanie ma wspaniałą reputacjęAmanie ma wspaniałą reputacjęAmanie ma wspaniałą reputacjęAmanie ma wspaniałą reputacjęAmanie ma wspaniałą reputacjęAmanie ma wspaniałą reputacjęAmanie ma wspaniałą reputacjęAmanie ma wspaniałą reputacjęAmanie ma wspaniałą reputacjęAmanie ma wspaniałą reputacjęAmanie ma wspaniałą reputację
Gram w MtG od około 4 lat. Pierwszą moją talie była talia zielona na... niczym . Zrobił mi ją kolega ze swoich zielonych odrzutów, ale za to miałem jednego rara, którego mam aż do teraz i nawet go przedrukowali, mowa tu o Craw Gigant'cie. Zbierałem później talie na Beastach. Skompetowałem cała talie o jaką mi chodziło. Warchiefy, Bolthy i różne wielkie mięcha bardziej do ataku. Nie wiem kiedy i w ogóle jak zgubiłem talie. Zdenerwowałem się bo zawsze trzymałem ją w swoim magicznym pudełeczku. No, ale nieszczęścia też się zdarzają. Postanowiłem zrobić tą samą, a nawet lepszy deck na beastach. Dzięki ciekawym wymianom i straceniu paru złotych, udało się. Miałem nawet 3 Rhoxy w tym jeden na foli ze starszej edycji.



Pograłem sobię trochę i niestety ktoś sobie wymyślił drugi typ, a extend zrobił się przeżytkiem, gdyż wszyscy zaczeli grać nowymi taliami. Przestałem grać. Nie miałem tyle kasy, aby kupić sobie nową talie. Po paru miesiącach jednak skusiłem się kupić talie zielono - białą z Ravanici. Pograłem parę miesięcy, trochę ją "upgreadowałem". Teraz zrobiłem przerwe w grze.