No to zaczynamy zabawę na poważnie
. Mam nadzieję, że niespodzianka Wam się spodobała
. Latające straszydła miały swoją rundę zaskoczenia, teraz pora na Was. Czego oczekuję w postach? Przede wszystkim podwójnej deklaracji. Tak, dobrze czytacie. Żeby nie rozbijać walki na nie wiadomo ile postów, po prostu zaznaczcie mi dwie ewentualności ruchu Waszej postaci. Np.
“próbował walnąć jedną z maszkar młotem, a jeśli by mu się nie udało, to miał zamiar zablokować jej potencjalny atak i zaatakować ponownie”. Wiecie ocb. PBF-y rządzą się swoimi prawami, więc zrobimy to tak, jak trzeba, czyli bez zbędnych dłużyzn zabijających opowiadanie.
Mapka sytuacyjna, żeby każdy wiedział, gdzie jest:
Kwestie techniczne: każde wykorzystanie broni strzeleckiej z modyfikatorem -20 do testów trafienia.
Wulf, Weddien - na całkowitym chodzie,
Elsa - nieco oszołomiona, ale może się zebrać i pomyśleć o ataku/obronie.,
Bjorn - krwawi z policzka, oprócz tego bez obrażeń,
Galeb - na razie trochę bolą plecy (adrenalina, później będzie gorzej
), oprócz tego luz,
Thorin, Kyan - bez obrażeń,
Jeszcze jedna rzecz: niebawem dopiszę Wam do statusu Waszych postaci Punty Wymarznięcia (PW) równe punktom Odporności. W ciągu przygody będziecie tracić te punkty - będę rzucać kostkami w zależności od tego, jak wyczerpujący był dla Was dzień na mrozie (K3, K4, K6). Za każde 10 utraconych punktów będę obniżał o 5 główne cechy BG (WW, US, K, Odp, Zr, Int, SW, CHa). Oczywiście Punkty Wymarznięcia będzie można odzyskać - jeśli zjecie porządny posiłek, odpoczniecie, prześpicie całą noc. Dlatego będziecie musieli takich rzeczy pilnować.
Oprócz tego, każdego ranka i wieczora w grze, będę wykonywać dla Waszych postaci testy Odporności i Siły Woli wraz z niejawnymi modyfikatorami dla każdego z bohaterów. Pomyślne wyniki obu testów będą oznaczać, że postać dobrze znosi trudy podróży. I odwrotnie. Wszystko będzie zaznaczane na bieżąco w fabule.
Trochę się rozpisałem, więc ciach temat. Jeśli macie jakieś pytania - walcie. Deadline tej tury to
26.02. (sobota), 20.00.