- No raczej tak
- No cóż... To raczej nie do końca zależy od MG a danej sytuacji na sesji. Ale raczej trzeba się liczyć z takim ryzykiem u mnie na sesjach. No jeżeli już wyjdzie, że postać ma zginąć to raczej zginie. Wychodzę z załozenia, że MG na sesji ma rózne fuchy ale nie jest od ratowania BG w ostatniej chwili.
- Nie wiem jeszcze. Zobaczę. GD znacznie zwiększa czasoprzestrzeń pracy nad sesją. W mojej obecnej sesji sporo się go używa i szczerze mówiąc wątpię bym dał radę pociągnąć kolejną sesję z takim jego zaangażowaniem. Jeszcze więc zależy jaka sesja, z iloma Graczami, jakie mają podejście do doc itd. Na tą chwilę jest to dość mętny punkt przy każdej opcji.
- Odpowiednie
Nie trawię jednolinijkowców. Jak dla mnie jak się wrzuci konkretną deklarację na realcji post - w - post to i tak wychodzi najkrócej coś w okolicy "na awatar". Z posta ma wynikać jasno deklaracja za danego hiroła. Z doświadczenia wiem, że jesli GD jest w użyciu najczęściej potrafi nawet kilkukrotnie wydłużyć objętość posta jak ma się na bierząco w turze akcję i reakcję Gracz - MG itd. Więc długość postów jest dość płynna i indywidualna dla każdego.
Cytat:
Daj tym co u ciebie jeszcze nie grali garsc informacji co do twojego stylu prowadzenia
|
- Co ja tam będę coś ściemniał
Tu jest mój styl prowadzenia w praktykologii:
http://lastinn.info/sesje-rpg-postap...a-skarbow.html Cytat:
2. Umieralność - zależy jak grasz. Parafrazując "To nie MG zabija BG, to BG zabija BG" - ja mam chwilowo u Pip'a jednego trupa na koncie.
|
- Hmm... Ja preferuję wersję "To Gracz a nie MG zabija swoją postać."