Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 30-03-2016, 16:29   #24
Mike
 
Reputacja: 1 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
Tak mi do głowy przyszło coś takiego:
X-com, ale na dwóch poziomach, zarządzanie - gracze są szefami działów (naukowy, wojskowy, inżynieryjny, wywiadowczy, medyczny itd., a jeden gracz jest komendantem. Muszą zarządzać bazą, ale każdy ma jakieś ukryte motywy. Jakieś bonusy i minusy, czy naciski od "przyjaciół". Wojskowy będzie błagał technologii wojskowych, ale może nie ubłagać, bo dział wywiadowczy dobrze zagada i namówi naukowców na badanie kombinezonu niewidki na zlecenie któregoś z rządów. Za to potem się rozczaruje bo komendant wstrzyma to i zarządzi badanie trupa silikoidów, bo z tego mogą być dobre implanty cycków, o które suszy mu głowę żona :P

Drugi poziom rozgrywki to taktyczny, gracze mieli by drugą postać w oddziale żołnierzy i ty tak jak w klasycznej Inwazji co pisałeś Pip

Co Ty na to?
 
Mike jest offline