Cytat:
2. Napisałam, że nie wykluczam, a nie że podstawię graczom złoty drakkar, zamówię ekstra pogodę u Njorda i rozwinę czerwony dywan do podbojów Będzie to zależało od chęci graczy i ich kombinacji. Posiadania benefitów w postaci ghuli, mienia i wpływów nie zabraniam Można brać przykład z Lasombra w późniejszych wiekach, jak oni mogli piracić, to Wikingowie mogą wikingować
|
Spoko, ale czy masz jakiś pomysł na to? Bo inaczyj Lasombra majacy schronienie w np. kapitanskiej kajucie galeonu czy karaki, a co innego drakar z 50-70 chłopa gdzie spi sie przy wioslach i nagle w przestrzeni ładunkowej 1-3 trumny dzie przed rankiem 1-3 kolegów z załogi żegna się i "do wieczora chopaki".
To musaiała by być cała załoga drakaru ghuli lub osób wprowadzonych w WoD-owskie klimaty w jakich jest jarl. A czeba by pomyslec i nad tym, ze plynac mozna kilka dni, to i sie pożywić na drakkarze. Cinżko w tajemnicy.
Nie szukam dziury w całym, zaciekawilo mnie to po prostu. Bo motyw bardzo problematyczny.
Cytat:
3. Gracze będą się musieli ciupkę postarać (dlatego walki o wpływy z innymi nadnaturalami były wpisane w zarys sesji). Do sag nie wchodzi się za picie ale.
|
To może inaczyj zadam pytanie.
W realiach Twojej sesji jak będzie z nadnaturalami mającymi w Danii A.D 800-850 pod wzgledem wpływów i nasycenia spoleczenstwa?
Bo jak tak jak sie nasuwa (Skandynawia-kolebkał łaków), to w sesji w klimatach 'walki o wpływy, walki o terytorium z innymi nadnaturalami', ... Czuje solidny klimat "Run&Hide" zamiast "Call to power".
Dopytuje by to uściślić. Motyw wampirowania we wczesnośredniowiecznej skandynawii jawi mi się trochę jak pomysl sesji gdzie gra się Ku-Klux-Klanem w dżungli dorzecza Kongo XD
Jakie klany dopuszczasz (podejrzewam że Lasombra czy Giovanni tu off (?)) i jakie przewidujesz bazowe pokolenie.
Cytat:
Leon :P Już Ty wiesz co:P
|
ojtamojtam :P