Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-04-2016, 14:11   #1
Ryo
 
Ryo's Avatar
 
Reputacja: 1 Ryo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputacjęRyo ma wspaniałą reputację
[Mafia] One Punch Man - komcie ☆

Witam wszystkich serdecznie.
Niniejszym ogłaszam, że jutro pojawi się pierwszy post do sesji [Mafia] One Punch Man.

[media]http://yattatachi.com/wp-content/uploads/2015/10/OP_Title_One-Punch_Man_Ep01.jpg[/media]

W rolach głównych:
1. Turin Turambar - Mistrz Roshi
2. Anonim - Jiraiya
3. Ichikage - Wiking
4. Lifeless - Kapitan Levi
5. Hazard - Wobbuffet
6. Mag - Tachikoma
7. Karmazyn - Acnologia
8. traveller - Monty Burns
9. Baczy - Tomoko Kuroki
10. Kolejny - Optimus Prime
11. Dnc - Luffy
Ogólne zasady rozgrywki:
1. Wymagam minimum jednego posta na 24h. Jeżeli faza dnia ma 48h to wiadomym jest, że potrzeba co najmniej 2 postów w ciągu jednej fazy dnia.
2. Fazę dnia można skrócić w wyjątkowych okolicznościach jeśli wszyscy obecni gracze się na to zgodzą, przykład: nic się nie dzieje i brak jest jakichkolwiek informacji.
3. W przypadku nie spełnienia punktu 1, po 24h osoba dostaje żółtą kartkę i dodatkowe 24h na napisanie posta. Jeśli post się nie ukaże w wyznaczonym terminie, następuje tzw nagła śmierć. Kończy się Faza Dnia i następuje Faza Nocy.
4. Usprawiedliwienie się w komentarzach lub na PW do mnie powoduje, że przymykam oko na brak aktywności ze strony gracza, któremu przecież mogło coś wypaść.
5. Nie wolno ujawniać swojej roli, ale wolno dawać do zrozumienia, że posiada się jakąś rolę, moc. Można przecież kłamać i nie jest to jednoznaczne ze zdradzeniem swojej roli. Poza tym dając komuś do zrozumienia ryzykujesz, że obróci się to przeciwko tobie… wiec na waszym miejscu uważałbym.
6. Zabronione jest porozumiewanie się drogami prywatnymi w sprawie sesji pomiędzy graczami.
7. Mafia ma absolutny zakaz pisania na docu mafijnym w Fazie Dnia. Od tego macie wyłącznie Fazę Nocy.
8. Do linczu dochodzi w Fazie Dnia, gdy kandydat zbierze wymaganą liczbę głosów, zostaje on wtedy zlinczowany w przeciągu 12h lub natychmiast, jeśli następuje koniec Fazy Dnia (to oznacza tyle, że nie przedłużamy Dnia; gdy ten się kończy, a ilość głosów się utrzymuje, następuje lincz)
9. Swoje Nocne Akcje (w oparciu o wasze umiejętności) wysyłacie do mnie na PW
10. Jeśli umrzecie, dostajecie linka do czatu dla truposzy. Zezwalam pisanie w komentarzach. Nie widzę problemu, by pisać sobie "ot tak". Jedyne, co będzie karane, to przekazywanie w komentarzach istotnych informacji, których jako osoby nieżyjące, nie macie prawa przekazać bezpośrednio.

Mała uwaga ze strony MG:
W sesji: Nazwę postaci do linczowania pogrubiacie/stosujecie pogrubioną czcionkę i tylko w takim przypadku używacie pogrubienia. Pozwala mi to na większą czytelność i ułatwia tworzenie podsumowań faz dnia.
Można cytować różne postaci [w tym te występujące w grze], możecie dodawać obrazki, wideo i inny stuff.



MIASTO | BOHATEROWIE


1. Saitama
- przetrzymuje wybraną osobę, blokuje jej nocne akcje oraz chroni ją przed akcjami innych postaci (nocny immunitet),
- może zadać jej 2 pytania,
- może dokonywać egzekucji na przetrzymywanym lub darować mu życie. Jeśli zabije miastowego, nie będzie mógł już więcej dokonywać egzekucji,
- ma 50% odporności na atak Lorda Borosa,
- w razie nieudanej egzekucji Lorda Borosa zna jego przebranie (i vice versa),
- wygrywa, jeśli pokona Lorda Borosa (egzekucja lub lincz - [pierwszy lub ostatni głos należy do Saitamy]); gra toczy się dalej.

2. Genos
- obserwuje wybraną osobę i sprawdza, kto w fazie nocy ją odwiedza,
- sprawdzając Saitamę, może go uratować od ataku Sonica (blok i zdemaskowanie SK, jednak przy okazji SK poznaje przebranie Genosa) lub ataku mafii (wtedy ginie on zamiast Saitamy).
3. Mumen Rider
- sprawdza frakcje postaci (Miasto/Bohaterowie, Potwory/Mafia, Seryjny Morderca).
- Dr Genus i jego klon są przez niego widziani jako miastowi.
4. Tatsumaki
- blokuje nocne akcje wybranej postaci,
- w przypadku blokowania Lorda Borosa istnieje 50% prawdopodobieństwo, że zginie.
5. Fubuki
- sprawdza role wybranych postaci (nigdy nie ma 100% pewności co do roli sprawdzanego).
6. Bang
- w grze pełni jedną z poniższych ról:
a) burmistrz
- jego głos liczy się potrójnie podczas głosowania do linczu
b) szpieg
- ma dostęp do czata mafijnego
c) egzekutor
- dwa razy w grze może wybrać jedną osobę w fazie nocy do zabicia - poza Saitamą,
- jeśli zabije miastowego, odpada z gry (rezygnuje z polowania na mafię)
d) Joker
- w pierwszej fazie nocy wybiera postać, której moce i cechy chce skopiować. Skopiowane moce i cechy pozostają do końca gry lub do momentu wyeliminowania z gry,
- zawsze jest po stronie miasta bez względu na to, jaką rolę skopiuje,
- w przypadku wylosowania mocy dr Genusa może zdejmować kamuflaż z postaci,
- w przypadku wylosowania mocy SK i próbie eliminacji SK może polegnąć, zabić SK lub ich walka jest nierozstrzygnięta (obaj giną lub obaj przeżywają). O wyniku walki decydują kości.
- tylko Bang wie, jaką rolę pełni z powyżej wymienionych czterech ról.
7. Puri Puri Prisoner
- w fazie nocy ochrania wybraną postać przed atakiem mafii lub SK,
- jeśli Sonic obierze postać ochranianą do eliminacji, nie ginie ani cel, ani Prisoner.



MAFIA | POTWORY

1. Lord Boros
- raz w grze może wysłać zwiadowców, by sprawdzili dokładnie rolę wybranej postaci,
- ma 50% szans na przeżycie egzekucji Saitamy,
- w razie nieudanej egzekucji zna przebranie Saitamy i na odwrót,
- wygrywa, jeśli pokona Saitamę (eliminacja lub lincz - [pierwszy lub ostatni głos należy do Lorda Borosa]); gra toczy się dalej.
2. Sea King
- raz w grze może wzmocnić siłę głosu podczas linczowania (wtedy jego głos liczy się jako dwa głosy),
- w każdej fazie nocy otrzymuje wynik kości 1k100, który podaje jego dokładną siłę na daną fazę nocy - tylko on (i ewentualnie mafia) zna tenże wynik,
- jeśli w fazie nocy pada deszcz (wynik kości >=50), jest odporny na atak Sonica,
- jeśli wynik kości jest wyższy lub równy 90, jest w stanie zabić postać ochranianą przez Puri Puri Prisonera wraz z samym Prisonerem - pod warunkiem, że na cel obierze postać ochranianą przez Prisonera,
- jeśli dochodzi do linczowania go, zabiera ze sobą na dno oceanu ostatnią postać, która oddała na niego głos w głosowaniu na linczowanie.
3. Dr Genus
- raz w grze może wybrać postać, która staje się jego sobowtórem (sobowtór zachowuje swoje moce i właściwości). Wówczas tę postać wszystkie postacie widzą jako dr Genusa.
- Zakamuflowana postać pozostaje dr Genusem nawet wtedy, kiedy zginie.
- Dr Genus i jego sobowtór są postrzegani przez Mumen Ridera jako miastowi.



SERYJNY MORDERCA

Sonic:
- w każdej fazie nocy wybiera postać, którą chce zabić,
- jest nietykalny w fazie nocy - z wyjątkiem egzekucji Saitamy i technikami Banga (pod warunkiem, że rola mu na to pozwala);
- można go zlinczować w fazie dnia,
- w przypadku niedokonania egzekucji przez Saitamę ucieka mu i wtedy wie, pod kogo Saitama się podszywa [nie ma vice versa],
- w fazie nocy, w której pada deszcz, nie jest w stanie zabić Sea Kinga, a ten nie jest w stanie go złapać,
- gra kończy się zwycięstwem Sonica, jeśli Sonic zabije Saitamę w fazie nocy,
- Sonic wygrywa też wtedy, gdy zlinczuje Saitamę, tj. pierwszy lub ostatni głos w linczowaniu Saitamy należy do Sonica; gra toczy się dalej.
 
__________________
Every time you abuse Schroedinger cat thought's experiment, God kills a kitten. And doesn't.

Na emeryturze od grania.

Ostatnio edytowane przez Ryo : 22-04-2016 o 12:21. Powód: [uzupełnienia]
Ryo jest offline