Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-04-2016, 10:09   #135
Anonim
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Nie no, ale to już są jaja. Najpierw uratowałeś Darrena przed śmiercią od granata jakimiś metagrowymi teleportacjami, a teraz Darren jest przeteleportowany tak, żeby właściwie gdzie był? Wojownik poszedł do pomieszczenia na zachód, a nie tam gdzie było laboratorium. No i jak wcześniej (zanim nawet były te teleportacyjne bzdury) Wojownik chciał włócznią zabić Darrena to były rzuty na trafienie, a tutaj Darren po prostu ma automatyczny sukces trafienia z pistoletu.

To tylko gra, ale to wszystko jest bardzo irytujące. Już chyba lepiej by było jakby Wojownik zginął, gdy się pojawiło trzech kultystów i Darren, bo niemal wszystko co się działo potem z Wojownikiem było jednym wielkim pasmem ratowania Darrena przez MG.

Poza tym Wojownik próbował napluć na dziewczynkę, a nie na Amelię. Stąd było użyte słowo "dziewczynka", a nie "Amelia", czy "dziewczyna z pistoletem", ale to tak na marginesie.

ps. No chyba, że nieśmiertelność i znajomość przyszłości Darrena jest uzasadnione fabularnie to spoko, mój błąd, ale to powinno być ostrzeżenie, bo skoro takie moce można było mieć zgłaszając się jako "ten zły" to i ja bym się zgłosił.
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 24-04-2016 o 10:37.
Anonim jest offline