Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-05-2016, 08:32   #96
Lord Cluttermonkey

Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Cytat:
Koncept all-dwarfs umarł?
Wystarczy trzech.

---

Cytat:
Anbar wraz ze swoim bratem Oskarem zostali osieroceni jako male dzieci podczas zniszczenia ich rodzinnej osady. Zostali uratowani przez wędrownego kapłana Marthammora Duina, który zabrał ich do rodzinnego Harlending, gdzie zostali adoptowani przez miejscową rodzinę.
Zmieńcie na jakiegoś starszego Breakaddera, ja mam tylko 1. poziom.

---

Psionik gra krasnoludem czarodziejem, więc podrzucam swój pomysł na rolplej z punktu widzenia mojej postaci.

Blod -> Oskar (Psionik): "I have much to teach Oskar about living on the Surface." Albo: "I worry about the ability of Oskar to survive on the Surface." (Bo nie ma ani survival, ani animal handling. )

Blod -> Anbar (Melkor): "Anbar got us (Blod & Oskar) into a questionable adventure (czyt. ta sesja) and I'm having second thoughts about it now."

---

Asmo, w takim razie background zmodyfikujÄ™ na:

Cytat:
Optional feature: Deep Delver
You have a knack for making your way in the deep places of the world. You can recall the twists and turns of passageways and tunnels such that you can always retrace your steps underground. You're also well acquainted with foraging and survival in the Underdark and can determine when sources of food and water are safe to consume. You can always find sufficient food and water for yourself and up to five other people in the Underdark as long as sustenance is available in the area.
---

Cytat:
Napisał Amon Zobacz post
zapomniałeś o derro?

Out of the Abyss już mi przypomniało.

Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 18-05-2016 o 08:35.
Lord Cluttermonkey jest offline