Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20-05-2016, 15:11   #14
Eryk
Banned
 
Reputacja: 1 Eryk jest na bardzo dobrej drodzeEryk jest na bardzo dobrej drodzeEryk jest na bardzo dobrej drodzeEryk jest na bardzo dobrej drodzeEryk jest na bardzo dobrej drodzeEryk jest na bardzo dobrej drodzeEryk jest na bardzo dobrej drodzeEryk jest na bardzo dobrej drodzeEryk jest na bardzo dobrej drodzeEryk jest na bardzo dobrej drodzeEryk jest na bardzo dobrej drodze
Jeszcze raz sobie przeczytałem tamten post i chyba rozumiem, w jakim kontekście użyłeś określenia "perełki". Nie kasuję poprzedniego posta, żeby było wiadomo o co chodzi. Możliwe też, że wszystko mogłem źle rozumieć. W takim wypadku proszę moich postów nie brać pod uwagę, bo ich wartość merytoryczna będzie znikoma bądź żadna.

Cytat:
Bo pojawiają się już takie perełki jak FN Fal, M14, AK47, G3 czy nawet M16, ale wciąż z tą najbardziej podstawową optyką (albo muszka i szczerbinka albo lunety).
Nie znam się na tym, ale z informacji w sieci wynika, że jet to broń która była dostępna w latach 70' czy 80', zatem uznanie ich za perełki nie jest kwestią osobistą, tylko zachowaniem realizmu bądź jego braku.
Choć czepiać się szczegółów technicznych będą pewnie tylko puryści, dysponujący konkretną wiedzą z danej dziedziny, od której najmniejsze odstępstwa będą ich zwyczajnie kłuć w oczy.

Cytat:
Ale równie dobrze można po prostu cofnąć czas, mając ciekawy okres historyczny i pukawki, które mi (jako MG) po prostu pasują, żeby gracze je mieli
O ile ma to jakieś mechaniczne uzasadnienie, a nie jest tylko kwestią osobistych preferencji mistrza gry.


Gracz: Mogę wziąć tego Smith&Wesson Model 15?
MG: Nie.
Gracz: Ale dlaczego? Przecież wszystko się zgadza.
MG: Tak, ale ja nie lubię tej broni.



No i pod warunkiem, że gracze będą mieli jakiś wybór co do używanego wyposażenia. Bo jeżeli nie ma to znaczącego wpływu na mechanikę rozgrywki, to stanowi różnicę jedynie estetyczną różnicę.