Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-05-2016, 01:31   #17
Elas
 
Elas's Avatar
 
Reputacja: 1 Elas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znany
Rekrutka ruszyła, zapraszam!

Cytat:
Nie znam się na tym, ale z informacji w sieci wynika, że jet to broń która była dostępna w latach 70' czy 80', zatem uznanie ich za perełki nie jest kwestią osobistą, tylko zachowaniem realizmu bądź jego braku.
Cytat:
O ile ma to jakieś mechaniczne uzasadnienie, a nie jest tylko kwestią osobistych preferencji mistrza gry.
To raczej kwestia tego, że w okresie, który mi najbardziej pasuje pod względem realiów do prowadzenia sesji, te perełki już były. A przez perełki mam na myśli, że kiedy myślę "najemnicy" lub "partyzanci", to te bronie pojawiają mi się przed oczyma. Ot, po prostu je lubię i mi się kojarzą z tym, co chce poprowadzić - ale nie mam zamiaru zmuszać do nich graczy.

Cytat:
Nie wiem o jakim settingu mowa, bo jeżeli o żadnym konkretnym, to chyba nic nie stoi na przeszkodzie wymyślić jakikolwiek konflikt, lub tylko go nawet zarysować na potrzeby gry, jeżeli miałby być tylko tłem.
Cóż, setting jest już w rektutce, do której zapraszam

Cytat:
Ale pasują z jakiego powodu? Bo jeżeli tylko z racji widzimisię, to może należałoby pomyśleć o komforcie graczy przede wszystkim.
Pukawki to sprawa poboczna, chodzi głównie o resztę technologii, która ma być na takim poziomie, żeby pozwolić na trzymanie się takiego klimatu sesji, jaki zaplanowałem. Po prostu tak się składa, że te dwie rzeczy da się umieścić w okresie historycznym, który mi odpowiada pod plan sesji.

Cytat:
Chyba nie ma też sensu uzależniać czasu, miejsca akcji i dostępnego sprzętu od syndromu jaskiniowca.