Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05-06-2016, 00:14   #68
Eryk
Banned
 
Reputacja: 1 Eryk jest na bardzo dobrej drodzeEryk jest na bardzo dobrej drodzeEryk jest na bardzo dobrej drodzeEryk jest na bardzo dobrej drodzeEryk jest na bardzo dobrej drodzeEryk jest na bardzo dobrej drodzeEryk jest na bardzo dobrej drodzeEryk jest na bardzo dobrej drodzeEryk jest na bardzo dobrej drodzeEryk jest na bardzo dobrej drodzeEryk jest na bardzo dobrej drodze
Cytat:
Eryk dobrze proponujesz. Zapewne przyspieszy to akcję. Jedyne co bym wtrącił to chociaż mus odegrania chociaż jednej rozmowy z NPC by wiedzieć jak postać podchodzi do sprawy.
Do tego też można zastosować odpowiednie klucze. Nie ukrywam, że sam na to nie wpadłem, tylko przyszło mi to do głowy któregoś razu, bo przypomniały mi się gry komputerowe. Tam przecież też to działa całkiem dobrze.

Więc gracz może deklarować to, co zamierza osiągnąć i w jaki sposób. Zachowania można wybrać ze schematów by było łatwiej.

Na przykład: Próbuję zastraszyć/przekupić/ogłuszyć z zaskoczenia tego strażnika. A jeżeli akcja jest bardziej skomplikowana, to wystarczy opisać możliwe warianty.

Ja nie mówię żeby w ogóle nie ogrywać żadnej rozmowy, bo czasami można sobie zatrzymać akcję na jakimś fragmencie i spoko. Mówię tylko, że niektóre rozmowy czy akcje można skracać, jakby za bardzo się zaczynały rozciągać. Czasami tak jest, że się gracz rozgada z karczmarzem, a chodzi tylko o to by wziąć questa. Więc można skrócić, by rozmowa nie trwała tygodnia, której wynikiem będzie to że gracz się dowie że trzeba gobliny zabić. Bo skoro z akcji i tak nie wynika więcej, to po co przedłużać.
 
Eryk jest offline