Cytat:
Napisał Eryk Tak luźno zagłosowałem. Conan i bagienno-wężowe klimaty strasznie interesująco brzmią. Jakieś mam dziwne ciągotki do tego typu terenów. |
A zapraszam. Będą i yuan-ti, i cywilizacje prekolumbijskie, i dinozaury. Dla każdego coś dobrego.
PS. Rola kapłanów (albo zdrowego rozsądku) wzrośnie - raz, że
slow natural healing, a dwa, iż
lingering injuries. Mimo że nie będzie aż tak krwawej łaźni jak RAW, to
restoration jednak się przyda.
---
Mała aktualizacja - uporałem się z zasadami i wskazówkami dotyczącymi
tworzenia postaci. Nic się już nie powinno zmienić. Zainteresowanych graczy zapraszam do komentowania, (a może nawet tworzenia postaci
) a mi już pozostaje skupić się na szlifowaniu Wyspy Grozy i wrzucaniu materiałów settingowych na stronę kampanii. Na wyspie powoli zaczyna brakować miejsca na wszystkie moje pomysły, a jeszcze kultowy moduł
Caverns of Thracia woła z półki...
Niedługo powinna pojawić się też mała aktualizacja FAQ - między innymi przyjmę pewnie do jedenastu graczy (cała kampania jest pisana na liczbę od sześciu do jedenastu postaci 3-poziomowych); gracze, których postacie zginęły w jednej sesji będą mogli wystartować nową postacią w kolejnej sesji (dla przypomnienia każda sesja to od 3-6 miesięcy gry); wyjaśnię też kilka szczegółów (jak będę traktować umiejętności społeczne, itd.).