Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16-06-2016, 09:17   #11
Ozo
 
Ozo's Avatar
 
Reputacja: 1 Ozo ma z czego być dumnyOzo ma z czego być dumnyOzo ma z czego być dumnyOzo ma z czego być dumnyOzo ma z czego być dumnyOzo ma z czego być dumnyOzo ma z czego być dumnyOzo ma z czego być dumnyOzo ma z czego być dumnyOzo ma z czego być dumnyOzo ma z czego być dumny
Cytat:
Napisał Demogorgon Zobacz post
Czy patrzysz Mistrzu Gry przychylnie na klasy typu Unchained - Unchained Monk dokładnie?
Patrzę, patrzę. Trochę się boję, że ta klasa może okazać się za silna, ale z tego co mówią mądrzy ludzie w internetach, nie powinno być tak źle. Spróbujemy. W najgorszym wypadku będziemy mnichowi łamać kończyny, żeby nie odstawał od reszty grupy.
Cytat:
Napisał Demogorgon Zobacz post
Druga kwestia - używamy flaws i/lub traits? Jesli tak to ile można ich sobie wybrać?
Zróbmy tak, że przyjmiemy dwie opcje przy tworzeniu postaci. Pierwsza: nie bierzemy żadnych traitsów i drawbacków (to tak gdyby ktoś już miał coś napisane i nie chciało mu się nic zmieniać). Druga: Bierzemy sobie dwa traitsy i jeden drawback (ten drawback nie dodaje trzeciego traita).
 
Ozo jest offline